Період оскарження умов закупівлі - по 24-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 8 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 42 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ІВАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 41304740 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Сапон |
| Телефон: | +380633327565 |
| E-mail: | saponolena33@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 15562, Україна, Чернігівська область,село Іванівка, ВУЛИЦЯ ДРУЖБИ, будинок 33-Б |
1 |
Замовник звертається з проханням надати документи: довідку, за підписом уповноваженої особи Учасника, де зазначається найменування, торгова марка товару або виробник, що пропонується та його детальні характеристики; 1.1.Довідка з інформацією щодо виконання Учасником не менше одного аналогічного договору, (що є аналогічними за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК із зазначенням предмету договору, коду ДК 021:2015, найменування замовника, його місцезнаходження, достовірних номерів телефонів замовника за відповідним договором. У складі тендерної пропозиції учасник також надає належним чином завірену копію договору, зазначеного у довідці (з усіма додатками) та підтверджуючі документи його виконання (копію видаткової накладної та/або лист-відгук від контрагента про співпрацю та виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці. Відгук повинен мати посилання на виконаний (завершений) договір, та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документа. Всі копії документів, які подаються, повинні бути завірені належним чином (слова «згідно з оригіналом», посада, ПІБ, дата, підпис, печатка ( у разі використання). Дата на копіях повинна бути не раніше дня подання тендерної пропозиції); відомості про учасника (додаток 5);1.1. Копія Статуту або іншого установчого документу (для юридичних осіб). 1.2. Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників податку на додану вартість або платника єдиного податку. 2.3. Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності) або копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;3.Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 4. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу зборів засновників або його копія, копія наказу про призначення, довіреність або інші документи)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.