| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 60 900 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 304,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А2192 |
| ЄДРПОУ: | 24981089 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марія Судеревська |
| Телефон: | +380413243067 |
| E-mail: | marfa-kkepk@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Під час розгляду пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ДОРСПЕЦБУД - СЕРВІС - М" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність: у складі пропозиції Учасника не надано документи передбачені Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, цінова пропозиція, не відповідає п.6 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Додаток № 2). Посилання на вимогу: ІНШІ ВИМОГИ: Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf або аналогу) в складі своєї пропозиції наступні документи: 1. Копія статуту (для юридичних осіб). 2. Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та фізичної особи-підприємця) та/або витяг (виписка, відомість) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 3. Копія паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб-підприємців). 4. Копія документа, що підтверджує повноваження особи на укладення договору та підписання документів, які передбачені вимогами замовника від імені учасника під час проведення процедури закупівлі (наказ про призначення особи на посаду керівника, та/або протокол та/або витяг з протоколу загальних зборів, та/або довіреність, та/або доручення тощо) (для юридичних осіб). 5. Копія Документа про реєстрацію платника податку (податку на додану вартість, єдиного податку тощо), за наявності такої реєстрації. 6. Цінова пропозиція (Додаток № 2). 7. Довідка в довільній формі щодо погодження з умовами Договору (Додаток №4). 8. Довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору (один або декілька за останні 2 роки), що свідчить про достатній досвід надання відповідних поставок продукції дотриманням нижченаведеної форми: № з/п Назва організації, з якою укладено договір Номер та дата укладення договору Сума договору 1 2 3 4 Учасники повинні надати підтверджуючі документи: копії або оригінали (скановані кольорові копії з оригіналу) договору та видаткові накладні. Інформація може надаватися про договір, який виконується, про що обов’язково зазначається у довідці з інформацією про виконання аналогічного договору. 9. Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: - повне найменування; - юридичну адресу; - код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); - банківські реквізити (поточний рахунок, назву банку, у якому відкритий рахунок та МФО); - тел./факс; - е-mail; посаду керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, Документи передбачені Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а також привести у відповідність Цінову пропозицію (Додаток № 2).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.