Період оскарження умов закупівлі - по 22-11-2024, 00:00
Насіння квітів (Насіння квітів код 03111900-1 за ДК 021:2015)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 35 231,97 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 550 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Деснянського району м. Києва |
| ЄДРПОУ: | 04589645 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ворона Валентина Валентинівна |
| Телефон: | 380443373502, 380976188841 |
| E-mail: | buhkpuzn_v@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02232, Україна, м. Київ,м. Київ, Електротехнічна 26 |
3 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано в складні тендерної пропозиції: - Сканований лист в довільній формі в якому потрібно вказати особу (осіб) уповноважену(их) на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі; - Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція); - Учасник повинен надати гарантійний лист щодо згоди з технічним завданням (Додаток 2); - На підтвердження відсутності підстав для відхилення своєї пропозиції, з підстав передбачених у пп. 2 п. 45 Особливостей, учасник має надати довідку у довільній формі щодо відсутності даних зобов’язань або їх виконання; - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку 7, а саме ч. 1; 5 п. 5; п. 13; п. 18. 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: Учасник повинен надати документи відповідно до Додатку 7, а саме ч. 1; 5 п. 5; п. 13; п. 18.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.