Закупівлю оголошено - 15-11-2024, 10:56. Дата останніх змін - 15-11-2024, 10:56

Код ДК 021:2015:15540000-5 - Сирні продукти (Сир твердий 50%, ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)

Код ДК 021:2015:15540000-5 - Сирні продукти (Сир твердий 50%, ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)... Державна закупівля - UA-2024-11-15-003643-a Код ДК 021:2015:15540000-5 - Сирні продукти (Сир твердий 50%, ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421) від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ КОБЕЛЯЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 11/15/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-15-003643-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-15-004625-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-11-2024, 10:56
по 20-11-2024, 00:00

Постачання товару здійснюється згідно замовлень закладів освіти Споживача, упакованим та розфасованим для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
22500
22 500,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ КОБЕЛЯЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:44082585 Досьє YouControl
Контактна особа:Годзенко Владислав Васильович
Телефон:+380993836744
E-mail:380664353505@ukr.net
Місцезнаходження:
39200, Україна, Полтавська область,місто Кобеляки, вулиця Шевченка 28/20
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир твердий 50%, ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)

75
кілограм
39200 , Україна , Полтавська область , об’єкти Відділу освіти Кобеляцької міської ради , об’єкти Відділу освіти Кобеляцької міської ради ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Добавкибез добавокАктивна15-11-2024, 10:45
Масова частка жиру50%Активна15-11-2024, 10:45
Відповідність ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)ТакАктивна15-11-2024, 10:45
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:15-11-2024, 10:55:44
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:15-11-2024, 10:46:02
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата за Товар здійснюється в Українській національній валюті – гривнях. Вид розрахунків – безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний в цьому Договорі. Розрахунки за Товар Замовник здійснює протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання документів про отримання товару.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ