згідно ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло (Масло солодковершкове 82,5% ДСТУ 4399, 1 кг (15530000-2 Вершкове масло)) Вимоги щодо постачання та якості товару. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого повинна відповідати вимогам державних стандартів (ДСТУ 4399), санітарно-гігієничним вимогам та вимогам безпечності. Якість та безпечність товару повинна підтверджуватися відповідними документами: сертифікатом якості на кожну партію товару, якісним посвідченням тощо. Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. Товар повинен відповідати ДСТУ 4399:2005. Масло солодковершкове повине бути виробленим тільки з коров’ячого молока та (або) продуктів його перероблення, без додавання рослинної олії, вміст жиру: від 80% до 85%. За органолептичними показниками повинно відповідати: - смак і запах – чистий, добре виражений вершковий з присмаком пастеризації; - консистенція та зовнішній вигляд – однорідна, пластична, щільна, поверхня на розрізі блискуча або слабо блискуча, суха або з наявністю поодиноких дрібних крапель вологи розміром до 1 мм; - колір – від світло-жовтого до жовтого, однорідний за всією масою. Не допускається в маслі наявність прогідкості, цвілі та будь – яких сторонніх домішок. Масло солодковершкове має бути розфасованим в пачки масою нетто від 200 г до 500 г. або – моноліт (блочного типу) в блоках 5 – 10 кг та запакованим в пергамент, алюмінієву покашировану фольгу та інші полімерні матеріали, коробочки чи стаканчики з полімерних матеріалів на розсуд Постачальника. На кожній одиниці товару повинно бути маркування з зазначенням: назви товару, його склад, виробник (країна виробника), дату виробництва, умови зберігання та кінцевий термін споживання. Загальна вага всього пакування масла солодковершкового, що постачається, повинна становити не менше 150 кг. Термін споживання при постачанні партії товару повинен становити – не менше 80 % від його загального терміну споживання. Постачання здійснюється на адресу Замовника: м. Харків, вул. Каденюка, 43, 61099, партіями згідно заявок замовника за рахунок Постачальника у термін до 25 грудня 2024 року. Розрахунок за товар здійснюється Замовником шляхом оплати за фактично поставлені товари на підставі належним чином оформлених накладних та рахунків наданих Постачальником не пізніше 10-ти днів після отримання товару.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 51 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча лікарня № 5" Харківської міської ради |
ЄДРПОУ: | 02003528 Досьє YouControl |
Контактна особа: | ОЗЕРОВА Тетяна |
Телефон: | 380577250682 |
E-mail: | hmdl-5@ukr.net |
Місцезнаходження: | 61099, Україна, Харківська область,Харків, вулиця Каденюка, будинок 43 |
1 |