Місце постачання товару: за адресою Покупця (місто Полтава, вул.Садова, 26). Термін постачання товару: до 31 грудня 2024 року з моменту підписання договору. Закупівля буде проводитися за рахунок коштів місцевого бюджету України по КЕКВ 2610. Усі поставки товару повинні здійснюватися в обсягах зазначених згідно замовлення, в залежності від фактичної потреби Покупця. Кожна партія товару обов’язково має супроводжуватися документами: накладними, товарно-транспортними накладними та документами, які засвідчують якість та безпеку товару, що є предметом закупівлі – сертифікат про якість з обов’язковим зазначенням найменування харчового продукту, умов зберігання, температурного режиму, ваги продукції, нормативного документу, часу та дати виготовлення товару. Транспортні послуги та інші витрати повинні здійснюватися за рахунок Постачальника.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 93 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ САНАТОРІЙ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 01204408 Досьє YouControl |
Сайт: | http://sanatoriyortoped.pl.ua/doctors.html |
Контактна особа: | Юлія Дирів |
Телефон: | +380532608790 |
E-mail: | dyrivym@ukr.net |
Місцезнаходження: | 36011, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Садова, буд. 26 |
0 |