Період оскарження умов закупівлі - по 20-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 693 588 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 935,88 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 20 800 UAH |
| Замовник: | Квартирно - експлуатаційний відділ м.Львова |
| ЄДРПОУ: | 07638027 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Войтович Ярина |
| Телефон: | 380972624659 |
| E-mail: | y.v.voitovych@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
5 |
У зв'язку із великим об'ємом інформації та ретельної перевірки тендерної пропозиції продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів на підставі ч. 10 ст.29 Закону
Згідно додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Розділу № 4. Інші документи п. 5.Для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю, учасники у складі тендерної пропозиції подають інформаційну довідку, складену за наведеною формою у тендерній документації, щодо осіб, які мають право укладати договори (угоди), пов’язані з господарською діяльністю учасника. Однак дана довідка у складі пропозиції відсутня. Необхідно долучити довідку за формою, вказаною у документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.