Період оскарження умов закупівлі - по 20-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 120 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 603 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ЗМІЇВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ |
| ЄДРПОУ: | 03190641 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Лядова |
| Телефон: | +380669677270 |
| E-mail: | zmievgp@i.ua |
| Місцезнаходження: | 63400, Україна, Харківська область,м. Зміїв, вулиця Соколівське шосе, буд. 27 |
7 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагається тендерною документацією Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО" код ЄДРПОУ 43737377 (далі - Учасник) було виявлено наступні невідповідності: 1. Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку № 6 від 18.11.2024 р., в якій надано інформацію про 1 (один) рефрижератор, що не відповідає умові тендерної документації, передбаченої пп.1.1. п.1 частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учасник повинен надати інформаційну довідку щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу у кількості не менше 2 (двох) одиниць (рефрижераторів) з обов’язковим зазначенням: марки, моделі, типу (виду) кузову транспортного засобу; реєстраційного номеру транспортного засобу, підстави користування транспортними засобами (назва та реквізити документу, що підтверджує підставу користування транспортом). 2. Учасник у складі тендерної пропозиції надав свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу АЕ 5027 КР, в якому відсутня інформація, що зазначений транспортний засіб є рефрижератором, що не відповідає умові тендерної документації, пп.1.1. п.1 частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Надання свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, інформація щодо яких надано у пп.1 п.1. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації, передбачено пп.1.1. п.1 частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учасник повинен надати свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів (рефрижератор), інформація щодо якого буде надано згідно пп.1 п.1. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 3. Учасник у складі тендерної пропозиції надав сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT) виданого на ім’я ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО», в якому відсутня інформація про впровадження системи управління якістю щодо транспортування та зберігання. Відповідно до пп. 1.10. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що для підтвердження впровадження система управління якістю щодо транспортування та зберігання надати сертифікат (дійсний протягом строку поставки предмета закупівлі) що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD), який виданий Учаснику або Перевізнику (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігачу (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництва та/або в обігу предмету закупівлі, для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо). Для усунення зазначеної невідповідності Учасник повинен надати сертифікат (дійсний протягом строку поставки предмета закупівлі) що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD), який виданий Учаснику для підтвердження впровадження система управління якістю щодо транспортування та зберігання. 4. Учасник у складі тендерної пропозиції не підтвердив проходження навчання працівника Супрунюк Дмитра Сергійовича (вантажник) з питань гігієни персоналу, не надано документів, що засвідчують дату проведення навчання. Відповідно до пп. 2.4. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, учасник надає підтвердження проходження навчання працівників (зазначених у п.п. 2.1 п. п. 2. частини 1 Додатку № 1 до Тендерної документації) з питань гігієни персоналу, шляхом надання документів, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання, надати програму навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів. Документально підтвердити виконання оператором ринку вищезазначених вимог у 2023 році або у 2024 році, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Для усунення зазначеної невідповідності Учасник повинен надати підтвердження проходження навчання працівника Супрунюк Дмитра Сергійовича (вантажник) з питань гігієни персоналу. 5. Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку № 25 від 18.11.2024 р., в якій міститься інформація про наявність працівника Котляр Тимура Ігорович (водій автотранспортних засобів) та надав медичну книжку зазначеного працівника, яка містить інформацію про суб’єкта господарювання (ТОВ «Контракт Продрезерв 5»), а не Учасника, тендерна пропозиція не містить документів, які підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками (перелічені у пп. 2.1 п. 2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації), які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі. Відповідно до пп. 2.5. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, учасник надає документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками (перелічені у пп. 2.1 п. 2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації), які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі: 1) для суб’єктів господарювання – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пп. 2.1 п. 2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учасник повинен надати трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пп. 2.1 п. 2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі щодо працівника Котляр Тимура Ігорович (водій автотранспортних засобів). 6. Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку № 25 від 18.11.2024 р., в якій міститься інформація про наявність працівника Усенко Олександра Івановича (експедитор транспортний), однак не підтвердив з ним трудові відносити. Відповідно до пп. 2.5. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, учасник надає документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками (перелічені у пп. 2.1 п. 2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації), які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі: 1) для суб’єктів господарювання – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пп. 2.1 п. 2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учасник повинен надати трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пп. 2.1 п. 2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі щодо працівника Усенко Олександра Івановича (експедитор транспортний). 7. Учасник у складі тендерної пропозиції надав трудові книжки Зеленського Сергія Анатолійовича, Білостоцької Олени Григорівни, Кирпи Миколи Андрійовича містять інформацію на іншій мові ніж українська та не містять автентичного перекладу українською мовою. Відповідно до п.7 розділу 1 Тендерної документації Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Для усунення зазначеної невідповідності Учасник повинен надати автентичні переклади українською мовою трудові книжки Зеленського Сергія Анатолійовича, Білостоцької Олени Григорівни, Кирпи Миколи Андрійовича. 8. Учасник у складі тендерної пропозиції надав Відомості про учасника №15 від 18.11.2024 р., в яких відсутні відомості про «Відомості про керівника (посада, ПІБ, тел.)», що не відповідає умові тендерної документації, передбаченої п.2 частини 4 Додатку 1 до Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учасник повинен надати Інформаційну довідку про учасника процедури закупівлі відповідно до умов визначених п.2 ч.4 Додатку 1 до Тендерної документації.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагається тендерною документацією Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Спарта 2015" код ЄДРПОУ 39625877 (далі - Учасник) було виявлено наступні невідповідності: 1. Учасник у складі тендерної пропозиції надав сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD), який дійсний до 15 грудня 2024 року та сертифікат на відповідність ДСТУ EN ISO 9001:2018 EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD), який дійсний до 15 грудня 2024 року, що не відповідає умові тендерної документації, передбаченої пп.1.10. п.1. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації, яким визначено, що учасник повинен надати для підтвердження впровадження система управління якістю щодо транспортування та зберігання надати сертифікат (дійсний протягом строку поставки предмета закупівлі) що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD), який виданий Учаснику або Перевізнику (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігачу (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництва та/або в обігу предмету закупівлі, для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо). Сертифікат повинен бути дійсний протягом строку поставки предмету закупівлі, тобто до 31 грудня 2024 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учасник повинен надати сертифікат (дійсний протягом строку поставки предмета закупівлі) що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD), який виданий Учаснику. 2. Учасник у складі тендерної пропозиції надав сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, ITD), який дійсний до 15 грудня 2024 року, що не відповідає умові тендерної документації, передбаченої пп.1.8. п.1. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації, яким визначено, що учасник повинен надати сертифікат ( дійсний протягом строку поставки предмета закупівлі) на систему екологічного управління, що відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання», який виданий Учаснику або Перевізнику (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігачу (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництва та/або в обігу предмету закупівлі, для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо). Сертифікат повинен бути дійсний протягом строку поставки предмету закупівлі, тобто до 31 грудня 2024 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учасник повинен надати сертифікат (дійсний протягом строку поставки предмета закупівлі) що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання», який виданий Учаснику. 3. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав наказ (-и) про створення групи НАССР та призначення відповідальних осіб (групи НАССР) за контроль щодо застосування постійно діючих процедур згідно з Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 від 23.12.1997 р. та Наказу Мінагрополітики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» № 590 від 01.10.2012 р. та документальне підтвердження проходження навчання членів групи НАССР. Надання зазначених документів, передбачено пп.1.9. п.1. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме: для підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), учасник у складі тендерної пропозиції надає наступні документи: 2) Наказ (-и) про створення групи НАССР та призначення відповідальних осіб (групи НАССР) за контроль щодо застосування постійно діючих процедур згідно з Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 від 23.12.1997 р. та Наказу Мінагрополітики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» № 590 від 01.10.2012 р. та документальне підтвердження проходження навчання членів групи НАССР. Для усунення зазначеної невідповідності Учасник повинен надати наказ (-и) про створення групи НАССР та призначення відповідальних осіб (групи НАССР) за контроль щодо застосування постійно діючих процедур згідно з Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 від 23.12.1997 р. та Наказу Мінагрополітики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» № 590 від 01.10.2012 р. та документальне підтвердження проходження навчання членів групи НАССР. 4. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформаційну довідку щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу у кількості не менше 2 (двох) одиниць (рефрижераторів) з обов’язковим зазначенням: марки, моделі, типу (виду) кузову транспортного засобу; реєстраційного номеру транспортного засобу, підстави користування транспортними засобами (назва та реквізити документу, що підтверджує підставу користування транспортом). Надання зазначеного документа передбачено пп.1 п.1. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме: учасник повинен надати .нформаційна довідка щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу у кількості не менше 2 (двох) одиниць (рефрижераторів) з обов’язковим зазначенням: марки, моделі, типу (виду) кузову транспортного засобу; реєстраційного номеру транспортного засобу, підстави користування транспортними засобами (назва та реквізити документу, що підтверджує підставу користування транспортом). Для усунення зазначеної невідповідності Учасник повинен надати інформаційну довідку щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу у кількості не менше 2 (двох) одиниць (рефрижераторів) з обов’язковим зазначенням: марки, моделі, типу (виду) кузову транспортного засобу; реєстраційного номеру транспортного засобу, підстави користування транспортними засобами (назва та реквізити документу, що підтверджує підставу користування транспортом). 5. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, інформація щодо яких надано у пп.1.1. п.1. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Надання зазначених документів передбачено пп.1.2. п.1. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учасник повинен надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, інформація щодо яких надано у пп.1 п.1. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 6. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав акт (-и) виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останні два місяці до дати подання тендерних пропозицій. Надання зазначених документів передбачено пп.1.4. п.1. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учасник повинен надати акт (-и) виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останні два місяці до дати подання тендерних пропозицій (періодичність проведення дезінфекції транспортних засобів визначається самостійно суб’єктом господарювання, але підтвердити не менш ніж один раз на місяць). 7. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав сертифікат (дійсний протягом строку поставки предмета закупівлі) на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD) на діяльність з дезінфекції, виданий суб’єкту господарювання (ТДВ «Дніпропетровське АТП 0406), який виконує роботи (послуги) з дезінфекції. Надання зазначеного документу передбачено пп.1.4. п.1. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учасник повинен надати сертифікат (дійсний протягом строку поставки предмета закупівлі) на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD) на діяльність з дезінфекції, виданий суб’єкту господарювання (ТДВ «Дніпропетровське АТП 0406), який виконує роботи (послуги) з дезінфекції. 8. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформаційну довідка про потужність (-ості) (об’єкт (-и)), де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі з обов’язкомим зазначенням площі, адреси, підстави користування потужністю (-остями) (назва та реквізити документу, що підтверджує підставу користування). Надання зазначеного документа передбачено пп.1.5. п.1. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учасник повинен надати інформаційну довідка про потужність (-ості) (об’єкт (-и)), де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі з обов’язкомим зазначенням площі, адреси, підстави користування потужністю (-остями) (назва та реквізити документу, що підтверджує підставу користування). 9. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав акт (-ти) виконаних робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, за останні два місяці до дати подання тендерної пропозиції. Надання зазначених документів передбачено пп.1.7. п.1. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учасник повинен надати акт (-ти) виконаних робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, за останні два місяці до дати подання тендерної пропозиції (періодичність проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності визначається самостійно суб’єктом господарювання, але підтвердити не менш ніж один раз на місяць). 10. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав сертифікат (дійсний протягом строку поставки предмета закупівлі) на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD) на діяльність з дезінфекції, дезінсекції та дератизації, виданий суб’єкту господарювання (ФОП Янковської Л.В.), який виконує роботи (послуги) з дезінфекції, дезінсекції та дератизації. Надання зазначеного документа передбачено пп.1.7. п.1. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учасник повинен надати сертифікат (дійсний протягом строку поставки предмета закупівлі) на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD) на діяльність з дезінфекції, дезінсекції та дератизації, виданий суб’єкту господарювання (ФОП Янковської Л.В.), який виконує роботи (послуги) з дезінфекції, дезінсекції та дератизації. 11. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформаційну довідку про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі з обов’язковим зазначенням: П.ІБ. (повністю), посада, дата наступного проходження медогляду, яка зазначена в особистій медичній книжці, загальний досвід (стаж) роботи (роки), досвід роботи на останній посаді (роки). Надання зазначеного документа передбачено пп.2.1. п.2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі з обов’язковим зазначенням: П.ІБ. (повністю), посада, дата наступного проходження медогляду, яка зазначена в особистій медичній книжці, загальний досвід (стаж) роботи (роки), досвід роботи на останній посаді (роки). 12. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав особисті медичні книжки водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників, комірника, які зазначені в пп. 2.1. п. 2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації, з вчасним проходженням медоглядів за формою первинної облікової документації № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р. Надання зазначених документів передбачено пп.2.2. п.2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учасник повинен надати особисті медичні книжки водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників, комірника, які зазначені в пп. 2.1. п. 2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації, з вчасним проходженням медоглядів за формою первинної облікової документації № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р. 13. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів (чинні на дату подання тендерної пропозиції) (зазначених у пп. 2.1 п.2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації), які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджені Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. (з останніми змінами). Надання зазначених документів передбачено пп.2.3. п.2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учасник повинен надати медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів (чинні на дату подання тендерної пропозиції) (зазначених у пп. 2.1 п.2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації), які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджені Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. (з останніми змінами). 14. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав підтвердження проходження навчання працівників (зазначених у п.п. 2.1 п. п. 2. частини 1 Додатку № 1 до Тендерної документації) з питань гігієни персоналу, шляхом надання документів, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання, надати програму навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів. Документально підтвердити виконання оператором ринку вищезазначених вимог у 2023 році або у 2024 році, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Надання зазначених документів передбачено пп.2.4. п.2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учасник повинен надати підтвердження проходження навчання працівників (зазначених у п.п. 2.1 п. п. 2. частини 1 Додатку № 1 до Тендерної документації) з питань гігієни персоналу, шляхом надання документів, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання, надати програму навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів. Документально підтвердити виконання оператором ринку вищезазначених вимог у 2023 році або у 2024 році, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 15. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пп. 2.1 п. 2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі. Надання зазначених документів передбачено пп.2.5. п.2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учасник повинен надати трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пп. 2.1 п. 2. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.