Закупівлю оголошено - 12-11-2024, 09:29. Дата останніх змін - 12-11-2024, 09:29

Печиво затяжне, ДСТУ 3781

Печиво затяжне, ДСТУ 3781... Державна закупівля - UA-2024-11-12-001119-a Печиво затяжне, ДСТУ 3781 від замовника Токарівський психоневрологічний інтернат від 11/12/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-12-001119-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-12-001168-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-11-2024, 09:29
по 15-11-2024, 09:00

Печиво затяжне «Марія» фасоване по 310 гр., повинне відповідати ДСТУ 3781:2014 «Печиво. Загальні технічні умови», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та іншим вимогам законодавства в сфері обігу харчових продуктів. Фасування: печиво повинне бути розфасоване в індивідуальні упаковки вагою по 310 гр. кожна. На кожній упаковці повинна бути наклейка-етикетка з чинною нормативною документацією. Маркування містить: назву, вид, ґатунок, склад продукту, умови зберігання, назву країни, масу, кінцеву дату споживання, назва та місцезнаходження підприємства, дані про харчову та енергетичну цінність. Залишковий термін придатності на момент постачання повинен складати не менше ніж 90% від загального терміну зберігання. Без ГМО, консервантів та барвників, що має бути зазначено на упаковці. Товар повинен відповідати нормам ДСТУ, ТУ, що діють на території України та мати посвідчення якості і декларацію від виробника на кожну партію, що постачається інших документів. Постачання продукції проводиться по заявці Замовника за адресою Замовника: вулиця Річкова, 32, село Токарі, Миргородський район, Полтавська область, склад. Кожна партія предмету закупівлі має супроводжуватися документами (накладними, товарно-транспортними накладними на кожну партію товару, належні документи, що підтверджують якість Товару, його походження, технічні характеристики). Упаковка та тара повинні забезпечувати якість товару при перевезенні та зберіганні. Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Поставка Товару здійснюється: протягом 20 днів з моменту підписання договору, транспортом Постачальника чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника протягом 5-ти робочих днів з 8.00 до 16.00 з моменту отримання заявки від відповідальної особи Замовника, яка передається телефонним зв’язком або електронною поштою. Розвантажувальні роботи згідно договору за рахунок Постачальника. Договір набирає чинності з дня його підписання та проставляння ними своїх печаток (у разі їх використання) і діє до 31.12.2024 року. Печиво затяжне, ДСТУ 3781 – 93 кілограм.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
11904
11 904,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Токарівський психоневрологічний інтернат
ЄДРПОУ:03189245 Досьє YouControl
Контактна особа:Ольга Головенець
Телефон:+380535636213
E-mail:internat100@ukr.net
Місцезнаходження:
37231, Україна, Полтавська область,Лохвицький район, село Токарі, вул. Річкова, 32
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Печиво затяжне, ДСТУ 3781

93
кілограм
37231 , Україна , Полтавська область , c.Токарі, Лохвицький р-н , вул. Річкова, 32 ,
по 20-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність ДСТУДСТУ 3781Активна12-11-2024, 09:27
Вид печивазатяжнеАктивна12-11-2024, 09:27
ОздобленняНіАктивна12-11-2024, 09:27
НачинкаНіАктивна12-11-2024, 09:27
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-11-2024, 09:29:08
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:12-11-2024, 09:27:37
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ