Закупівлю оголошено - 12-11-2024, 08:54. Дата останніх змін - 12-11-2024, 08:54

Крохмалі та крохмалепродукти (крупа манна)

Крохмалі та крохмалепродукти (крупа манна)... Державна закупівля - UA-2024-11-12-000469-a Крохмалі та крохмалепродукти (крупа манна) від замовника Комунальне підприємство "Калинівська центральна районна лікарня" Калинівської міської ради від 11/12/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-12-000469-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-12-000671-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-11-2024, 08:54
по 15-11-2024, 00:00

Учасник визначає ціну на товар, який пропонує поставити з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування та усіх інших витрат. Доставка та розвантаження товару на склад Покупця здійснюється за рахунок Продавця. Якість товару, що поставляється Продавцем повинна відповідати вимогам чинних нормативно-правових актів на цей вид товару. Разом з товаром Продавець в обов’язковому порядку повинен передати Замовнику документи на всю партію/на кожну партію, що підтверджують безпечність та якість Товару, у тому числі забезпечують їх простежуваність, відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”, а саме: декларація виробника (якісне посвідчення) або експертний висновок (протокол досліджень), завірені Продавцем, відповідно до вимог чинного законодавства. Строк придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 90% від терміну зберігання даного виду товару з дня поставки його на склад Покупця. Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Покупцем на підставі належним чином оформлених рахунків-фактур та видаткових накладних Продавця впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається рахунок-фактура та видаткова накладна Продавця. Доставка товару проводиться згідно заявки Покупця за адресою: Вінницька обл., м.Калинівка, вул.Медична,6.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
4100
4 100,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне підприємство "Калинівська центральна районна лікарня" Калинівської міської ради
ЄДРПОУ:01982554 Досьє YouControl
Контактна особа:Ільницька Ольга Антонівна
Телефон:380964014845
E-mail:kalinlik@ukr.net
Місцезнаходження:
22400, Україна, Вінницька область,Калинівка, вул. Медична, будинок 6
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крупа манна, марка М, ГОСТ 7022

150
кілограм
22400 , Україна , Вінницька область , Калинівка , вул. Медична, будинок 6 ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
МаркаМАктивна12-11-2024, 08:54
Відповідність ГОСТ 7022ТакАктивна12-11-2024, 08:54
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-11-2024, 08:54:29
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:12-11-2024, 08:53:54
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ