Закупівлю оголошено - 05-11-2024, 16:04. Дата останніх змін - 05-11-2024, 16:04

Крупа перлова №2,Крупа ячна №2,Крупа пшенична Полтавська, помел №2 (середній), ДСТУ 7699,Крупа пшоняна,Крупа вівсяна

Крупа перлова №2,Крупа ячна №2,Крупа пшенична Полтавська, помел №2 (середній), ДСТУ 7699,Крупа пшоняна,Крупа вівсяна... Державна закупівля - UA-2024-11-05-012860-a Крупа перлова №2,Крупа ячна №2,Крупа пшенична Полтавська, помел №2 (середній), ДСТУ 7699,Крупа пшоняна,Крупа вівсяна від замовника Військова частина 1474 від 11/5/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-05-012860-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-05-016044-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-11-2024, 16:04
по 08-11-2024, 07:00

1. Порядок оплати 1.1. Платником та одержувачем товару за цим Договором є Замовник. 1.2. Розрахунки за товар, що поставляється, проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до сорока календарних днів. 1.3. Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. 1.4. До кожної партії товару що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику накладні (у трьох примірниках) та рахунки - фактури, завірені печаткою та підписом особи Постачальника, уповноваженої на підписання господарських та фінансових документів. 2. Термін і порядок поставки 2.1. Передача товару проводиться за замовленнями Замовника окремими партіями, транспортом Постачальника протягом 5-ти робочих днів, з дня отримання замовлення електронним повідомленням, листом або телефонним зв’язком, але не пізніше «30» листопада 2024 року включно. У разі подання заявки замовником шляхом надсилання її на електронну пошту Постачальника, зазначену в Договорі, доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа, доказом отримання Постачальником Заявки Замовника вважати лист-підтвердження про направлення заявки від адміністратора поштового домену @dpsu.gov.ua (провайдера). 2.2. До кожної партії товару, що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику видаткові накладні (не менше трьох примірників Замовнику), завірені підписами уповноваженої особи (осіб) Постачальника. 2.3. Замовник має право відкласти приймання товару за кількістю та якістю, у разі, якщо Постачальник не надав відповідні підтверджуючі (кількість та якість товару) документи, на строк – до надання Постачальником цих документів. 2.4. У разі постачання не якісного товару, не відповідність кількості, термінам придатності або не відповідність вимогам тендерної документації, присутність представника Постачальника під час приймання товару Замовником є обов’язковою, про що повідомляється Постачальнику електронною поштою з домену Замовника @dpsu.gov.ua або телефонним зв’язком та розвантажувальні роботи не проводяться. Представник повинен мати посвідчення, на право участі в прийманні товару Замовником, відбору зразків для проведення досліджень щодо якості товару (у разі потреби). У разі присутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк 1 календарний день – до прибуття уповноваженої особи. У разі відсутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк не більше ніж 2 календарних дня – до прибуття уповноваженої особи. У разі не прибуття представника Постачальника, товар буде повернутий в односторонньому порядку зі складання акту про повернення транспортом Постачальника. 2.5. Доставка товару проводиться Постачальником у тарі й упаковці з відповідним маркуванням згідно з вимогами ДСТУ. Тара та упаковка товару під час транспортування до місця поставки повинна бути цілісною і непошкодженою. 2.6. Місце поставки товарів: Одеська область, м. Ізмаїл.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
219500
219 500,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Військова частина 1474
ЄДРПОУ:14321860 Досьє YouControl
Контактна особа:Кость Юрій Петрович
Телефон:380684523509
E-mail:izmail1474tk@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
68600, Україна, Одеська область,Ізмаїл,
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крупа перлова №2

2500
кілограм
68600 , Україна , Одеська область , Ізмаїл ,
по 30-11-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Номер2Активна05-11-2024, 16:03
Характеристики не суперечать ДСТУ 7700ТакАктивна05-11-2024, 16:03
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крупа ячна №2

2500
кілограм
68600 , Україна , Одеська область , Ізмаїл ,
по 30-11-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Номер2Активна05-11-2024, 16:03
Характеристики не суперечать ДСТУ 7700ТакАктивна05-11-2024, 16:03
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крупа пшенична Полтавська, помел №2 (середній), ДСТУ 7699

2500
кілограм
68600 , Україна , Одеська область , Ізмаїл ,
по 30-11-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидполтавськаАктивна05-11-2024, 16:03
Номер (Помел)№2 (середній)Активна05-11-2024, 16:03
Відповідність ДСТУ 7699ТакАктивна05-11-2024, 16:03
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крупа пшоняна

2500
кілограм
68600 , Україна , Одеська область , Ізмаїл ,
по 30-11-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
СортпершийАктивна05-11-2024, 16:03
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крупа вівсяна

2500
кілограм
68600 , Україна , Одеська область , Ізмаїл ,
по 30-11-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидплющенаАктивна05-11-2024, 16:03
ҐатунокпершийАктивна05-11-2024, 16:03
Відповідність ДСТУ 7698ТакАктивна05-11-2024, 16:03
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-11-2024, 16:04:00
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:05-11-2024, 16:03:51
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          1. Порядок оплати 1.1. Платником та одержувачем товару за цим Договором є Замовник. 1.2. Розрахунки за товар, що поставляється, проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до сорока календарних днів. 1.3. Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. 1.4. До кожної партії товару що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику накладні (у трьох примірниках) та рахунки - фактури, завірені печаткою та підписом особи Постачальника, уповноваженої на підписання господарських та фінансових документів.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          40
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ