Період оскарження умов закупівлі - по 09-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 500 075 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 500,38 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ МІСТА" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 22201696 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Анастасія Чайкіна |
| Телефон: | +380969306320 |
| E-mail: | kpkontrol_irpen@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08200, Україна, Київська область,м. Ірпінь, вул. Шевченка, буд. 5 |
1 |
Довідка про виконання аналогічного договору Замовник для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», ставив вимогу: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.1. Довідка за наведеною нижче формою Таблиця 1, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір згідно предмета закупівлі. Аналогічний договір під вантажений з додатками та відповідає предмету закупівлі, а довідка не відповідає Таблиці 1. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документ Довідка за наведеною нижче формою: Таблиця1. № п/п Замовник, 1. № договору 1. Ціна договору, грн. місцезнаходження, 2.дата укладання договору 2. Сума виконання договору ПIБ відповідальної особи, 3.предмет договору № телефону, код ЄДРПОУ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.