Якість поставленого за Договором Товару повинна відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами), Постанові КМУ від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», а також підтверджуватися документами про якість Товару передбаченими законодавством України та відповідати вимогам тендерної документації. Підтвердженням якості з боку Постачальника є: посвідчення про якість поставленого Товару або декларація виробника, яку видають оператори ринку, що здійснюють виробництво продукції. Постачальник повинен надати інформацію про державну реєстрацію потужностей, передбачених ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів. Якщо Товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити неякісний Товар. Всі витрати, пов’язані із заміною Товару неналежної якості, враховуючи транспортні та інші витрати, несе Постачальник. Строк поставки Товару - до 31.12.2024 року, відвантаження Товару має бути не пізніше ніж 1 (одного) каледарного дня з моменту отримання заявки від Замовника в довільній формі. Поставка має бути здійснена за адресою підпорядкованих закладів Замовника. Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. Замовник - розпорядник коштів протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 60 (шістдесяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2024р. У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником на свій рахунок бюджетних коштів, призначених на фінансування закупівлі.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 102 600,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ДРАБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 44045138 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Купріна Тетяна Анатоліївна |
Телефон: | 380980056177 |
E-mail: | vo.kuprina4404@gmail.com |
Місцезнаходження: | 19801, Україна, Черкаська область,смт Драбів, вул.Центральна, будинок 69 |
0 |