Період оскарження умов закупівлі - по 06-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління державної охорони України |
| ЄДРПОУ: | 00037478 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Майстерко |
| Телефон: | +380442262399 |
| E-mail: | omaysterko@do.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01024, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Богомольця, 8 |
3 |
Розглядається тендерна пропозиція з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, а саме – тендерна пропозиція ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», сума пропозиції якого складає 1 998 986,16 грн. В результаті перевірки встановлено, що учасник не завантажив копію аналогічного договору (з одночасним поданням копії договорів(у) та актів(а) приймання-передачі або видаткових(ої) накладних(ої)) за кодом ДК 021-2015 – 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні», або за назвою предмета закупівлі, а саме: повсякденні набори сухих продуктів, що вимагалось відповідно п. 1.3. Додатку № 3 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У разі неусунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин відповідно до абзацу 5 підпункту 1) пункту 44 Особливостей шляхом прикріплення відповідних документів через електронну систему закупівель пропозицію учасника буде відхилено. Повідомити учасника, що в разі неусунення виявлених недоліків протягом 24 годин шляхом прикріплення відповідних документів (копію аналогічного договору (з одночасним поданням копії договорів(у) та актів(а) приймання-передачі або видаткових(ої) накладних(ої)) за кодом ДК 021-2015 – 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні», або за назвою предмета закупівлі, а саме: повсякденні набори сухих продуктів через електронну систему закупівель його пропозицію буде відхилено.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.