Поставка товару здійснюється партіями відповідно до замовлення, не пізніше ніж протягом трьох робочих днів, що йдуть за днем отримання замовлення Товару, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару. Періодичність поставок – 2-3 рази на тиждень в залежності від потреби. Поставка продукції виконується за заявками Замовника письмової/усної або будь-яким способом (по телефону, листом або по електронній пошті), в повному обсязі, без змін кількості. Поставка товару здійснюється з дати укладання договору до 31 грудня 2024 року. Обсяг та частота завозу харчових продуктів регулюється в залежності від терміну реалізації та кількості дітей, які відвідують заклад. Місце поставки: заклади управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради (згідно заявки навчальних закладів Замовника та графіка завозу по кожній установі спеціально виділеним транспортом, з додержанням терміну реалізації з наявністю супровідних документів) відповідно до переліку (Додаток № 2 до проекту договору).
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 91 068,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 44308884 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Франчук Василь Миколайович |
Телефон: | 380637573560 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 20300, Україна, Черкаська область,Умань, Площа Соборності буд.1 |
1 |