Закупівлю оголошено - 30-10-2024, 16:11. Дата останніх змін - 30-10-2024, 16:11

Сир плавлений

Сир плавлений... Державна закупівля - UA-2024-10-30-011538-a Сир плавлений від замовника Власівський пансіонат для ветеранів війни та праці з геріатричним відділенням від 10/30/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-30-011538-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-30-013038-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-10-2024, 16:11
по 02-11-2024, 09:00

1. Строк поставки товарів: через один календарний день (протягом дії договору), у кількостях визначених Замовником (залежно від фактичної потреби Замовника). 2. Поставка, завантаження та розвантаження товару здійснюється автотранспортом Постачальника за власні кошти та власними силами. 3. Термін придатності товару на дату його поставки має становити не менше 90% від загального терміну зберігання.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
73143
73 143,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Власівський пансіонат для ветеранів війни та праці з геріатричним відділенням
ЄДРПОУ:22219526 Досьє YouControl
Сайт:http://vlaspans.at.ua
Контактна особа:Алла Пасько
Телефон:+380523652323
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир плавлений

301
кілограм
27552 , Україна , Кіровоградська область , Власівка , Східна,1 ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
УпаковкафольгаАктивна30-10-2024, 16:11
Відповідність ДСТУ 4635ТакАктивна30-10-2024, 16:11
Маса неттовід 70 до 70Активна30-10-2024, 16:11
Масова частка жирувід 45.0 до 50.0Активна30-10-2024, 16:11
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:30-10-2024, 16:11:58
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:30-10-2024, 16:11:20
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки за поставлений товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання товарів на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 20 банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
30
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ