1. Суміш сухофруктів, ДСТУ 8494 - 600 кг. Плоди сухофруктів – сухі, чисті, натуральні, сушені, без зайвих домішок та цвілі. Плоди не повинні бути пошкоджені шкідниками чи гризунами. ДСТУ 8494:2015 Фрукти насіннячкові сушені. Технічні умови. 2. Огірки солені, сорт перший, ДСТУ 8509 - 150 кг Огірки повинні бути цілі, не м’яті, не зморщені та без механічних пошкоджень. Без сторонніх домішок. Консистенція – огірки міцні, м’якоть щільна, повністю просочена розсолом, хрустка. Смак та запах – властиві для квашеного продукту, без сторонніх запаху та присмаку. Без ознак плісняви та гниття. ДСТУ 8509:2015 Огірки солені. Технічні умови У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Товар має бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. 1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – харчовий склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе, 96, в робочі дні з 09:00 год. до 16:30 год. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення не рідше 1 разу на тиждень. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 38 100,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1" |
ЄДРПОУ: | 05484126 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Ткачук |
Телефон: | +380964657327 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 21029, Україна, Вінницька область,місто Вінниця, Хмельницьке шосе, будинок 96 |
0 |