Період оскарження умов закупівлі - по 03-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 384 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 920 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАРАНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" БАРАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01991576 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ночвай Юлія Валеріївна |
| Телефон: | +380932734205 |
| E-mail: | barkcrl@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 12701, Україна, Житомирська область,Баранівка, вул. Звягельська, 66 |
0 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: відсутність в тендерній пропозиції Учасника наступних документів щодо вимог тендерної документації Замовника, зокрема 1) Пояснювальної записки з описом якісних та функціональних характеристик деревини, його екологічної чистоти, походження, якості, відповідності державним стандартам; 2) Довідки, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: Повне найменування; Юридична адреса; Поштова або фактична адреса; Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); Індивідуальний податковий номер; Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); Тел./факс; E-mail; Посада керівника підприємством та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - згідно п.2.8 Додатку №2 до тендерної документації за процедурою відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом: «ДК 021:2015 – 03410000-7 - Деревина (03413000-8 - Паливна деревина)» у відповідності до оголошення UA-2024-10-29-014304-a в електронній системі закупівель Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції «Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: Повне найменування; Юридична адреса; Поштова або фактична адреса; Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); Індивідуальний податковий номер; Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); Тел./факс; E-mail; Посада керівника підприємством та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б).»; - згідно пп.1 п.2.15 Додатку №2 до тендерної документації за процедурою відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом: «ДК 021:2015 – 03410000-7 - Деревина (03413000-8 - Паливна деревина)» у відповідності до оголошення UA-2024-10-29-014304-a в електронній системі закупівель для підтвердження відповідності технічних, якісних характеристик товару, що пропонується Учасником, вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступну інформацію/документи: «Пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик деревини, його екологічної чистоти, походження, якості, відповідності державним стандартам». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Просимо надати інформацію та/або документи, для усунення виявлених невідповідностей, а саме 1) Пояснювальну записку з описом якісних та функціональних характеристик деревини, його екологічної чистоти, походження, якості, відповідності державним стандартам; 2) Довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: Повне найменування; Юридична адреса; Поштова або фактична адреса; Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); Індивідуальний податковий номер; Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); Тел./факс; E-mail; Посада керівника підприємством та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.