Закупівлю оголошено - 29-10-2024, 04:15. Дата останніх змін - 29-10-2024, 04:15

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2024-10-29-000021-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 від замовника Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради від 10/29/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-29-000021-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-29-000050-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-10-2024, 04:15
по 01-11-2024, 01:00

Умови постачання товару та оплати: ПОСТАВКА (50% ЗАМОВЛЕННЯ) ЗРАЗУ Ж ПІСЛЯ ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ. ДОСТАВКА ТА ВИВАНТАЖЕННЯ ТОВАРУ в КОМОРУ/ПІДВАЛ ЗАМОВНИКА СИЛАМИ ТА ЗА РАХУНОК ПОСТАЧАЛЬНИКА. 1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ (зокрема, але не виключно, Законам України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). 2. Якісні характеристики товару вказані в проекті договору додатку №1. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 90% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником. 3. Поставка товару дрібними партіями 1 рази на місяць з 9:00 до 14:00, відповідно до заявки замовника (графік поставок та дні завозу товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу) на адресу закладу: Житомирська область, м. Бердичів, пров. Перемоги, 4. Доставка продукції здійснюється в комору/підвал «Замовника». 4. Постачальник зобов’язується здійснювати поставку Товару автотранспортом обладнаним для перевезення продуктів харчування, а особи (водій, експедитор) зайняті перевезенням харчових продуктів, матимуть санітарну книжку з результатами медичного огляду. Поставка товару здійснюється транспортом "Постачальника" та за рахунок "Постачальника". 5. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками «Постачальника» у домовлений з «Замовником» час. 6. Строки поставки товару: з моменту підписання договору до 31.12.2024 року. 7. Оплата Замовником може здійснюватися із відстрочкою платежу не пізніше ніж протягом 60 (шестидесяти) календарних днів після отримання рахунка та накладної за поставлену продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 8. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. 9. Товар повинен передаватися у заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, "Постачальник" повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня. 10. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок "Постачальника" в обидві сторони.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
460000
460 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради
ЄДРПОУ:03188458 Досьє YouControl
Контактна особа:Пудрій Юлія Михайлівна
Телефон:380977259444
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
13300, Україна, Житомирська область,Бердичів, пров. Перемоги, 4
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

18400
кілограм
13300 , Україна , Житомирська область , Бердичів , пров. Перемоги, 4 ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термін збиранняпізняАктивна29-10-2024, 04:11
КласпершийАктивна29-10-2024, 04:11
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна29-10-2024, 04:11
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-10-2024, 04:15:38
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-10-2024, 04:11:26
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
60
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ