| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 612 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 060 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0920 |
| ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Сухорукова |
| Телефон: | 380671889893 |
| E-mail: | gdzt0920@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
7 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі були виявлені наступні невідповідності в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: 15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати найменування товару, торгову марку (за наявності), виробника товару, країну походження товару та фасування). Встановлено, що Учасник надав Цінову пропозицію, Вих.№ 01 від 30.10.2024 р., але не вказав виробника товару 15.6. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Встановлено, що Учасник не надав інформаційну довідку, у якій зазначені дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. 15.7. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі про те, що: - Учасник (уповноважена особа) не був стороною в судовому процесі проти Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, органів військового управління, військових частин, в якому судове рішення, яке набрало законної сили, ухвалене не на його користь Встановлено, що Учасник не надав інформаційну довідку про те, що Учасник (уповноважена особа) не був стороною в судовому процесі проти військових частин. 15.10. Учаснику закупівлі надати Гарантійний лист в довільній формі, яким учасник підтверджує, що учасник або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”. Встановлено, що Учасник не надав Гарантійний лист, що учасник закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”. Згідно вимог додатку до оголошення учасник повинен надати: «…- з метою недопущення поставки незаконно добутої деревини, учасник у складі пропозиції повинен надати копію дозволу на лісосічні роботи, або копію лісорубного квитка, або іншого первинного документу, що підтверджує право (можливість) Учасника реалізовувати деревину, що є предметом закупівлі. В разі якщо учасник не є постійним або тимчасовим лісокористувачем, або не є власником лісу то має надати у складі пропозиції гарантійний лист від постійного або тимчасового лісокористувача, чи власника лісу, який має бути адресований Учаснику (або Замовнику) та містити інформацію про можливість здійснення постачання лісопродукції в необхідній кількості та якості.…» Встановлено, що Учасник надав Гарантійний лист № 87 від 22 жовтня 2024 р., в якому не вказано кому цей лист адресований. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.