Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ та ГОСТ. Якість Товару при поставці повинна бути підтверджена якісними посвідченнями (сертифікати/декларації), які додаються до кожної видаткової накладної. Товар повинен передаватись на склад санаторію в неушкодженій упаковці, яка відповідає характеру, забезпечує цілісність товару та збереженню його якості під час транспортування. Місце поставки (передачі) товарів – по вул. Каденюка, 2 в с. Петричанка Чернівецького району Чернівецької області. Умови постачання Товару – доставка товару на склад Замовника здійснюється дрібними партіями щоденно з 9-00 до 12-00 год., окрім вихідних та святкових днів, з моменту одержання Постачальником заявки Замовника в усній або письмовій формі, безпосередньо на адресу Замовника, впродовж дії договору, спеціалізованим транспортом Постачальника та за його рахунок. Завантажувальні – розвантажувальні роботи силами та за рахунок Постачальника.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 357 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КУ "Петричанський психоневрологічний будинок-інтернат" |
ЄДРПОУ: | 03189989 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Алла Василівна Чоботар |
Телефон: | +380979362256 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 60423, Україна, Чернівецька область,Петричанка, Чернівецька область, Глибоцький район, с. Петричанка, вул. Каденюка,2 |
0 |