Період оскарження умов закупівлі - по 01-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 35 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 175 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 37861807 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Людмила Москаленко |
| Телефон: | +380982771068 |
| E-mail: | econ.cpmsd5kmr@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 50051, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. Криворіжсталі, 2 |
1 |
Додати 1) Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: - Повне найменування; - Юридична адреса; - Поштова або фактична адреса; - Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП);- Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); - Тел./факс; - E-mail; Посада керівника підприємством та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б) На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: не менше 1 копії договору, виконаного в повному обсязі з додатками. Аналогічним вважається договір на постачання Продуктів дитячого харчування
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.