Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 90 календарних днів з моменту отримання Товару. Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом строку дії цього Договору окремими партіями на підставі Заявок Замовника (телефоном, факсом, або листом на електронну пошту) з зазначенням необхідних найменувань та кількості Товару в межах Специфікації до Договору, виходячи з фінансових можливостей та виробничих потреб Замовника. Поставка Товару здійснюється Постачальником по заявкам Замовника не пізніше, ніж на другий день після дня надання заявки Замовником в робочі дні до 08:00 год. за місцем знаходженням Замовника. Обсяг щоденного постачання Товару залежать від терміну реалізації Товару та кількості дітей, які відвідують заклад.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 40 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №1 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 35662213 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Інна Кругляк |
Телефон: | +380965793320, +380432536098 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 21036, Україна, Вінницька область,м. Вінниця, вул. Миколи Амосова, 48А |
0 |