Період оскарження умов закупівлі - по 29-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 112 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 120 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління охорони здоров'я Волинської обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 23254447 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Яна Шишкова |
| Телефон: | +380502175417 |
| E-mail: | volbuhuoz@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 43000, Україна, Волинська область,м. Луцьк, вул. Степана Бандери,5 |
0 |
Згідно вимог вказаних в Додатку 1 до тендерної документації, були виявлені невідповідності. В підпункті 1.1, пункту 1, Таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»», відсутній документ та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: - 1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.