Період оскарження умов закупівлі - по 28-10-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 693 900 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 469,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 41411215 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://olevsk-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Наталія Кручко |
| Телефон: | +380977091393 |
| E-mail: | osvita-tenderr@meta.ua |
| Місцезнаходження: | 11001, Україна, Житомирська область,м.Олевськ, вулиця Свято-Миколаївська, будинок 4 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1)Розділом 1 Додатка 1 до тендерної документації (далі -Додаток 1) визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» також Розділом 1 Додатка 4 до тендерної документації (далі-Додаток 4) визначено перелік документів та/або інформації,які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Учасник повинен підтвердити згідно з цими розділами, зокрема: - Пункт 1 Додатка 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Згідно з підпунктом 1.1. пункту 1 розділу 1 Додатка 1 вимагається надати: «Довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору)». У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку про досвід виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів за вих.№29/10-1 від 29 жовтня 2024 року, в якій відсутня інформація про номери та дати укладення аналогічних договорів. 2)Пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для учасників процедури закупівлі встановлено вимогу, якою визначено, що «…тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)». Відповідно до роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587, якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатися кваліфікованим (кваліфікованим електронним підписом є такий, за результатами перевірки якого відображається інформація: «тип підпису: кваліфікований», «тип носія особистого ключа: захищений»). За результатами перевірки електронного підпису, накладеного на тендерну пропозицію «sign.p7s», на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) сервісом створення та проведення перевірки надано результат, відповідно до якого «тип носія особистого ключа: незахищений», «тип підпису: удосконалений», а отже тендерна пропозиція Учасника підписана удосконаленим електронним підписом, а не кваліфікованим електронним підписом. 3) Додатком 2 до тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі”(далі -Додаток 2) та п.п.6.1.1. п.6.1. Додатка 4 передбачено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію/ї чинного/их договору(ів) на момент поставки товару з постійним або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем) на весь обсяг цієї закупівлі. На підтвердження вищенаведеного, Учасником у складі тендерної пропозиції надано Договір оренди землі №454/24 від 12.07.2024 року укладений між Малинською міською радою Житомирської області та Товариством з обмеженою відповідальністю “ВОРД ТРЕЙД КОР ЮА” предметом якого є строкове платне користування земельною ділянкою, категорія земель – землі сільськогосподарського призначення, цільове призначення – для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, код класифікації видів цільового призначення земель – 01.01, з кадастровим номером 1823485800:08:000:0257, яка розташована за адресою: за межами населених пунктів (колишня Недашківська сільська рада) Малинської міської територіальної громади Коростенського району Житомирської області. За результатами перевірки даного договору, а саме Ідентифікатор аукціону LRE001-UA-20240507-48049 про продаж права оренди (річної орендної плати) вказаної земельної ділянки, встановлено, що категорії земель за основним цільовим призначенням- землі сільськогосподарського призначення, назва виду цільового призначення – для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, код класифікації видів цільового призначення земель – 01.01, код згідно з Класифікацією видів земельних угідь (КВЗУ) 002.01-Сіножаті. Підгрупа включає сільськогосподарські угіддя, які систематично використовуються для сінокосіння (ГОСТ 26640-85), до яких потрібно включати рівномірно вкриті деревинною та чагарниковою рослинністю площею до 20 відсотків ділянки, тобто, земельна ділянка надана в оренду Товариству з обмеженою відповідальністю “ВОРД ТРЕЙД КОР ЮА” для сінокосіння, а не для заготівлі паливної деревини. Крім того, на підтвердження вищенаведеного, Учасником у складі тендерної пропозиції також надано Договір №1427/230822/42640277/1 від 23.08.2022 року укладений між ДП “КОРОСТЕНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК” ЖОКАП “ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС” ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ та ТОВ “Форест Груп ЮА” купівлі -продажу необробленої деревини, Договір №27-27/09 від 27.09.2022 року укладений між ДП “Лугинське лісове господарство” та ТОВ “Форест Груп ЮА” купівлі -продажу необробленої деревини та Договір №1921/260922/42640277/1 від 26.09.2022 року укладений між ДП “Коростенське лісомисливське господарство”купівлі -продажу необробленої деревини. Проаналізувавши вказані вище Договори встановлено, що предметом закупівлі є деревина дров”яна породи береза, діаметром >= 5см, в загальній кількості 700 м 3 в той же час тендерною документацією Додатком 2 передбачена товщина деревини дров’яної від 10 см і більше і в кількості 1303 м 3 , що є невідповідністю. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1.Довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) із зазначенням номерів та дат укладення аналогічних договорів . 2.Тендерну пропозицію Учасника підписати кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 3.Надати відповідне підтвердження правовідносин тимчасових лісокористувачів (ТОВ “ВОРД ТРЕЙД КОР ЮА” та ТОВ “Форест Груп ЮА”) з постійним лісокористувачем на весь обсяг цієї закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.