1. Порівняння пропозицій учасників проводиться без урахування розміру податку на додану вартість. Учасник зазначає загальну ціну без ПДВ. 2. Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, обов’язково повинен надати на електронну адресу замовника: [email protected] із зазначенням предмета закупівлі та ідентифікатора закупівлі (у форматі UA-2024-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Y) не пізніше 2 робочих днів з моменту оцінки, наступні документи: - заповнений проект договору, - заповнену специфікацію відповідно до додатку до договору. 3. Інформація про товар та вимоги до нього: Кава в зернах, арабіка • Кава натуральна смажена в зернах 100% Арабіка; • поверхня зерна матова або блискуча коричневого кольору з наявністю різних відтінків. • розфасована в пачки з багатошарової фольги по 1 кг. 4. Необхідний строк поставки товарів: Поставка товару здійснюється Постачальником протягом 20-ти календарних днів з дати укладення договору. Кількість товару, який повинен бути поставлений, визначений у специфікації № 1 (додаток № 1 до договору). Згідно розділу 3 «Строки і умови поставки» договору поставки. 5. Місце та умови поставки: Місце поставки – База УРП м. Вараш, Рівненська область, на умовах DDP згідно правил «Інкотермс-2010». При здійсненні поставки товару допускається відхилення фактичних показників щодо загальної кількості, об’єму від зазначених у специфікації в меншу сторону, якщо це пов’язане з особливостями фасування або пакування, відвантаження товару, при цьому максимальний розмір допустимого відхилення не може перевищувати 0,1 % від зазначеного у специфікації. 6. Умови розрахунку: ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. 7. Термін дії договору до 31.12.2024 року.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 145 800,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» |
ЄДРПОУ: | 05425046 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Мотоман Марія Петрівна |
Телефон: | 380363662935 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
0 |