Закупівлю оголошено - 23-10-2024, 13:40. Дата останніх змін - 23-10-2024, 13:40

Молоко коров’яче ультрапастеризоване, 2,5 %, 1000 г, ДК 021:2015:15510000-6 – Молоко та вершки (15511210-8 – Ультрапастеризоване молоко)

Молоко коров’яче ультрапастеризоване, 2,5 %, 1000 г, ДК 021:2015:15510000-6 – Молоко та вершки (15511210-8 – Ультрапастеризоване молоко)... Державна закупівля - UA-2024-10-23-008411-a Молоко коров’яче ультрапастеризоване, 2,5 %, 1000 г, ДК 021:2015:15510000-6 – Молоко та вершки (15511210-8 – Ультрапастеризоване молоко) від замовника Комунальне підприємство "Балтська багатопрофільна лікарня" Балтської міської ради Одеської області від 10/23/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-23-008411-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-23-009137-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-10-2024, 13:40
по 28-10-2024, 00:00

Постачальник повинен поставити Покупцю товар, якість якого відповідає умовам/вимогам, встановленим чинним законодавством України для цієї категорії товару. Товар повинен бути безпечним, придатним до споживання, правильно маркованим та відповідати діючим державним стандартам. Якісні характеристики товару повинні відповідати державним стандартам, технічним умовам (у разі наявності), іншій технічній документації, яка встановлює відповідні вимоги до їх якості. Постачальник повинен засвідчити якість товару, що поставляється, належним товаросупровідним документом, який надається Покупцю разом з товаром. До таких документів належать бухгалтерські документи та документи, що засвідчують якість товару (сертифікат якості, сертифікат відповідності, декларація виробника, експертний висновок, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо). Оцінка якості товару і продовольчої сировини проводиться за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією. Товар прийматися лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, повинні відповідати вимогам державних стандартів. Документи повинні засвідчувати безпечність і якість товару – ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання (для товарів, що швидко псуються, термін реалізації і час виготовлення позначаються у годинах). Кількість товару має відповідати заявці Покупця, упаковка – санітарно-гігієнічним нормам. Кінцевий термін реалізації товару, що постачається, повинен складати не менше 80% від загального терміну придатності товару вказаного у документах підприємства-виробника або підприємства -постачальника. Постачальник несе повну відповідальність за якість товару у межах терміну придатності зазначеного у відповідних документах.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
55900
55 900,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне підприємство "Балтська багатопрофільна лікарня" Балтської міської ради Одеської області
ЄДРПОУ:01998644 Досьє YouControl
Контактна особа:Олеся Усатенко
Телефон:+380668589366, +380486621201
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
66101, Україна, Одеська область,Подільський р-н, м. Балта, вул. Госпітальєрів, буд. 181
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко коров'яче ультрапастеризоване, пляшка картонна з кришкою, 2,5%, 1000г

1300
штука
66101 , Україна , Одеська область , Подільський район, м. Балта , вул. Госпітальєрів, буд. 181 ,
по 25-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Упаковкапляшка картоннаАктивна23-10-2024, 13:38
ВидультрапастеризованеАктивна23-10-2024, 13:38
Наявність кришки (закрутка або клапан)ТакАктивна23-10-2024, 13:38
Масова частка жиру2.5відсотокАктивна23-10-2024, 13:38
Маса нетто1000грамАктивна23-10-2024, 13:38
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-10-2024, 13:40:31
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-10-2024, 13:38:27
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості товар зазначений у Специфікації, шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів, після пред’явлення Постачальником підписаної Сторонами видаткової накладної. Днем оплати поставленого Постачальником товару є дата списання коштів з відповідних рахунків Покупця. Усі платіжні документи оформлюються з дотриманням вимог чинного законодавства України, що зазвичай застосовуються до змісту і форми таких документів.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
15
Умови доставки:
Подія:
Подання заявки
Опис:
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку товару протягом визначеного строку, але в жодному разі не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання від Покупця офіційного листа-заявки щодо поставки відповідної партії товару. Покупець направляє лист-заявку щодо поставки відповідної партії товару засобами електронного зв’язку з Постачальником або іншими телекомунікаційними засобами. Постачання товару здійснюється окремими (невеликими) партіями, у кількості зазначеної Покупцем відповідно до замовлення та графіку поставки: один раз на тиждень у визначений день – п’ятниця з 08.00 – 16.00 год Постачальник здійснює поставку транспортом, що спеціально облаштований для перевезення такого виду товару.
Тип доставки:
Повторювана поставка
Тип днів:
Робочі
Розмір доставки (%):
100
Період (днів):
5
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ