1. Порівняння пропозицій учасників проводиться без урахування розміру податку на додану вартість. Учасник зазначає загальну ціну без ПДВ. 2. Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, обов’язково повинен надати на електронну адресу замовника: [email protected] із зазначенням предмета закупівлі та ідентифікатора закупівлі (у форматі UA-2023-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Y) не пізніше 2 робочих днів з моменту оцінки, наступні документи: - заповнений проект договору, - заповнену специфікацію відповідно до додатку до договору. 3. Інформація про товар та вимоги до нього: Оселедець солений. • Оселедець середнього посолу, перший сорт. • Зовнішній вигляд, риба повинна бути чистою, без механічних пошкоджень. • Тушки пружні, консистенція м’язів щільна, властива даному виду риби, при натисканні - відновлює свою форму. • Колір: сріблястий, без плям, відсутнє жовто-буре забарвлення, без нальоту. • Смак і запах - характерні соленому оселедцю, без сторонніх запахів і присмаків. • Вага однієї рибини не менше 300г. • Оселедець повинен бути без голови, приготовлений згідно рецептури ДСТУ. • Розфасований у відра з полімерного матеріалу по 5-10 кілограмів. • Тара міцна, чиста, щільно закупорена. • Маркування має бути виконане державною мовою, типографським способом, згідно з законодавством України, містити всю необхідну інформацію. • В кожній упакованій одиниці повинен бути оселедець одного виду, сорту, однієї розділки, ступеня солоності і жирності. 4. Необхідний строк поставки товарів: Товар поставляється Постачальником окремими партіями (поетапно). Кількість, асортимент та дата поставки кожної партії товару визначається заявками Замовника, які направляються цінним листом з описом вкладення з повідомленням про вручення на поштову адресу Постачальника. Згідно розділу 3 «Строки і умови поставки» договору поставки. 5. Місце та умови поставки: Місце поставки – База УРП м. Вараш, Рівненська область, на умовах DDP згідно правил «Інкотермс-2010». При здійсненні поставки товару допускається відхилення фактичних показників щодо загальної кількості, об’єму від зазначених у специфікації в меншу сторону, якщо це пов’язане з особливостями фасування або пакування, відвантаження товару, при цьому максимальний розмір допустимого відхилення не може перевищувати 1 % від зазначеного у специфікації. 6. Умови розрахунку: ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. 7. Термін дії договору до 30.12.2024 року.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 64 500,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» |
ЄДРПОУ: | 05425046 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Мотоман Марія Петрівна |
Телефон: | 380363662935 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
0 |