Період оскарження умов закупівлі - по 10-11-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 943 181 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 715,91 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КЗ Хмельницької обласної ради «Дунаєвецький психоневрологічний інтернат» |
| ЄДРПОУ: | 03190455 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Василевський Ярослав Петрович |
| Телефон: | +380385831644 |
| E-mail: | vasulevskiy@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 32400, Україна, Хмельницька область,місто Дунаївці, вул. Київська, 1А |
9 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Разом з тим, у вищевказаній закупівлі відпала потреба у зв’язку із закінченням бюджетного року та скороченням видатків асигнувань. Дана закупівля оголошена відповідно до річного плану на 2024 рік. У звязку із обставинами, що не залежали від Замовника ( не одноразові скарги в АМКУ ) підписання договору випадало на кінець бюджетного року, що в свою чергу унеможливлювало виконання умов поставки до 31.12.2024 року. Виходячи з наведеного вище та враховуючи відсутність подальшої потреби замовника в закупівлі , а також скорочення видатків асигнувань керуючись підпунктом 1, та пп. 3 пункту 50 Особливостей, прийняти рішення про відміну відкритих торгів № UA-2024-10-22-016907-a
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
26-01-2025, 00:00
Період оскарження:
з 15-01-2025, 00:04 по 26-01-2025, 00:00
Документи:
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, Пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження викладені у Додатку № 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 3 Розділу 1 Додатку 1 до Документації Учасник повинен надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів за 2022 - 2023 роки). Учасник повинен зазначити наявність досвіду виконання договору, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки продукції, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", що є предметом закупівлі цих торгів, який укладено із замовником у розумінні статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Учасником не підтверджено наявність досвіду щодо поставки продукції, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", що є предметом закупівлі цих торгів, який укладено із замовником у розумінні статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". 2. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, Пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження викладені у Додатку № 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 3.1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - копію договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - лист-відгук про якісне постачання товару до кожного договору, що зазначений в довідці. Учасником не надано: - копію договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - лист-відгук про якісне постачання товару до кожного договору, що зазначений в довідці. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Пункт 3 Розділу І Додатку № 1 тендерної документації. 2. Пункт 3.1 Розділу І Додатку № 1 тендерної документації. ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів за 2022 - 2023 роки), яка підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки продукції, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", що є предметом закупівлі цих торгів, який укладено із замовником у розумінні статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". 2. Надати копію договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) та лист-відгук про якісне постачання товару до кожного договору, що зазначений в довідці.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.