Закупівлю оголошено - 21-10-2024, 21:23. Дата останніх змін - 16-11-2024, 00:00

Крупа гречана

Крупа гречана... Державна закупівля - UA-2024-10-21-015328-a Крупа гречана від замовника Військова частина Т0920 від 10/21/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-21-015328-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-10-2024, 21:23
по 25-10-2024, 10:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 25-10-2024, 22:00
по 30-10-2024, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 31-10-2024, 11:44
по 31-10-2024, 12:07

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
130880
130 880 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:654,40 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина Т0920
ЄДРПОУ:26632252 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Сухорукова
Телефон:380671889893
E-mail:gdzt0920@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Лот 1.
130 880 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 31-10-2024, 11:44
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крупа гречана

4 000
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2024
15610000-7
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ПП CАМРІЗ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 07-11-2024 по 15-11-2024
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Проспект Героїв 4/769, 49112, Литвинчук Віліна Василівна
Остаточна пропозиція:
130 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
130 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 12-11-24, 19:58:50
24

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошеня про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати виробника товару, країну походження товару та фасування).» Встановлено, що Учасник надав Цінову пропозицію, але в ціновій пропозиції не вказана країна походження товару. Крім того, в ціновій пропозиції в розділі «Відомості про підприємство» не вказані електронна адреса та контактний телефон. В розділі «Вартість пропозиції» стартова сума вказана без пояснення з/без урахуванням ПДВ. «15.3. Для юридичних осіб - статут Учасника або інший установчий документ, а у разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.» Встановлено, що Учасник не надав інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. «15.4 Витяг (або виписка) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;» Встановлено, що Учасник не надав Витяг (або виписку) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. «15.6. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.» Встановлено, що Учасник не надав інформаційну довідку в довільній формі. «15.7. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі про те, що: …- Учасник (уповноважена особа) не був стороною в судовому процесі проти Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, органів військового управління, військових частин, в якому судове рішення, яке набрало законної сили, ухвалене не на його користь…» Встановлено, що Учасник не надав інформаційну довідку про те чи був він стороною в судовому процесі проти військових частин. «15.9. Учаснику закупівлі надати Гарантійний лист в довільній формі, який підтверджує, що Учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”.» Встановлено, що Учасник замість Гарантійного листа надав «Інформаційну довідку» Вих.№2912 від 29.10.2024. «15.11. Учаснику закупівлі надати Гарантійний лист в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він дотримується у своїй діяльності норм чинного законодавства України, у тому числі: постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї постанови; постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII; Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про захист економічної конкуренції». Встановлено, що Учасник не надав Гарантійний лист, що він дотримується у своїй діяльності норм чинного законодавства України. «15.13. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання крупа гречана).» Встановлено, що Учасник не надав копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента. «15.16. Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» на Учасника та Виробника (якщо товар імпортований, то на офіційного представника виробника чи імпортера продукції на території України).» Встановлено, що Учасник не надав сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей Виробника. «15.17. Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) (якщо товар імпортований, то на офіційного представника виробника чи імпортера продукції на території України), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, відповідно до замовлення замовника, партіями від 500 кг. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України харчового продукту, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору.» Встановлено, що Учасник не надав сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа виробника запропонованого товару. «15.18. Учаснику надати гарантійний лист, що запропонований товар не був (не буде) виготовлений та ввезений з російської федерації, республіки білорусь, ісламської республіки іран та з тимчасово окупованих територій.» Встановлено, що Учасник замість Гарантійного листа надав Інформаційну довідку, Вих.№2915 від 29.10.2024. «15.19. Гарантійний лист від Учасника, в якому зазначити, що у разі виникнення сумнівів/суперечки щодо якості поставленого товару, Замовник (Покупець) має право провести його незалежну експертизу в уповноважених на це установах чи організаціях. Оплата вартості експертизи Товару в будь-якому випадку сплачується Учасником (Постачальником).» Встановлено, що учасник не надав Гарантійний лист про те, що . Оплата вартості експертизи Товару в будь-якому випадку сплачується Учасником. Також, замість Гарантійного листа Учасник надав Інформаційну довідку, Вих.№2916 від 29.10.2024, про те, що у разі виникнення сумнівів/суперечки щодо якості поставленого товару, Замовник (Покупець) має право провести його незалежну експертизу в уповноважених на це установах чи організаціях. «15.20. Гарантійний лист від Учасника з підтвердженням поставки товару в повному обсязі або окремими партіями (відповідно до замовлення замовника, партіями від 500 кг) протягом 3-х календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника. Поставка товару здійснюється транспортом та за рахунок Учасника за місцезнаходженням Замовника (Дніпропетровська область).» Встановлено, що Учасник замість Гарантійного листа надав Інформаційну довідку, Вих.№2917 від 29.10.2024. Згідно Додатку №1 до Оголошення про спрощену закупівлю Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи: 2. Копію протоколу досліджень випробувань/експертних висновків, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів, в т.ч. за показниками: вміст токсичних елементів, вміст мікотоксинів, вміст радіонуклідів, вміст пестицидів, вміст ГМО (генно модифікованих організмів). Всі показники згідно з вимогами НД та ДСТУ на даний вид крупи. Документ має бути виданий відповідною акредитованою лабораторією на ім’я учасника або на ім’я виробника продукції, з обов’язковим вказанням виробника продукції. Встановлено, що Учасник надав Протокол випробувань № 200022 від 06 березня 2024 р., але протокол не підписаний Відповідальними за випробування та оформлення протоколу. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-11-24, 19:58:50
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "АКВАТІНТА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 31-10-2024 по 08-11-2024
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вул.Бойчука Михайла будинок 41-Б офіс 2018, 01014, Олексій Терешенко
Остаточна пропозиція:
129 840 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
129 840 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 05-11-24, 22:04:34
24

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати виробника товару, країну походження товару та фасування).» Встановлено, що Учасник надав Цінову пропозицію № 1 від 29 жовтня 2024 р., але в ціновій пропозиції не вказаний виробник товару. Крім того, в ціновій пропозиції юридична адреса Учасника вказана не повністю. Згідно ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: 15.3. Для юридичних осіб - статут Учасника або інший установчий документ, а у разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. Встановлено, що Учасник не надав інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. Згідно вимог оголошення Учасник повинен надати: 15.14. Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей за видом діяльності транспортування відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам». Документ повинен бути виданий управлінням Держпродспоживслужби на ім’я та потужності Учасника. 15.15. Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей за видом діяльності зберігання відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам». Документ повинен бути виданий управлінням Держпродспоживслужби на ім’я та потужності Учасника. 15.16. Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» на Учасника та Виробника (якщо товар імпортований, то на офіційного представника виробника чи імпортера продукції на території України). Встановлено, що Учасник не надав скановані оригінали зазначених документів. Згідно вимог 15.8. Оголошення Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі. Встановлено, що Учасник в наданій інформаційній довідці не вказав юридичну адресу. Згідно Додатку №1 до Оголошення про спрощену закупівлю Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи: 2. Копію протоколу досліджень випробувань/експертних висновків, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів, в т.ч. за показниками: вміст токсичних елементів, вміст мікотоксинів, вміст радіонуклідів, вміст пестицидів, вміст ГМО (генно модифікованих організмів). Всі показники згідно з вимогами НД та ДСТУ на даний вид крупи. Документ має бути виданий відповідною акредитованою лабораторією на ім’я учасника або на ім’я виробника продукції, з обов’язковим вказанням виробника продукції. Встановлено, що Учасник надав Протокол випробувань № 200022 від 06 березня 2024 р., але протокол не підписаний Відповідальними за випробування та оформлення протоколу. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 06-11-24, 22:04:34

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "АКВАТІНТА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
129 840 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
129 840 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПП CАМРІЗ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
130 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
130 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-10-2024, 21:24:20
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-10-2024, 21:23:58
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-10-2024, 21:23:58
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-10-2024, 21:23:58
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-10-2024, 21:23:58
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ