Закупівлю оголошено - 18-10-2024, 17:15. Дата останніх змін - 18-10-2024, 17:15

ДК 021:2015 - 15320000-7 Фруктові та овочеві соки (Сік фруктовий в асортименті)

ДК 021:2015 - 15320000-7 Фруктові та овочеві соки (Сік фруктовий в асортименті)... Державна закупівля - UA-2024-10-18-013947-a ДК 021:2015 - 15320000-7 Фруктові та овочеві соки (Сік фруктовий в асортименті) від замовника Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради від 10/18/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-18-013947-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-18-016642-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-10-2024, 17:15
по 23-10-2024, 00:00

При укладенні Договору Покупець надає наступні документи: - копію оригіналів експлуатаційного дозволу на потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей, для харчових продуктів, які не потребують отримання експлуатаційного дозволу (згідно з ст. ст. 23, 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). - Поставка (передача) товару здійснюється транспортом Продавця (спеціально обладнаним транспортом Продавця з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару). - Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують навантажно – розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження вчасних обов'язкових медичних оглядів(за формою затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного, медична довідка щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013р.); - Продукти приймаються лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість. Продукція повинна постачатися у пакуванні з відповідним маркуванням. На кожній одиниці фасування або на ярлику, який кріпиться до упаковки, повинне бути маркування, згідно з Законом № 771/97-ВР та Законом № 2639-VIII; - Скановану копію оригіналу сертифікату Продавця на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Продавцю органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» повинна розповсюджуватися на всі види діяльності, що зазначені у сертифікаті. На підтвердження відповідності даній вимозі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками. - З метою підтвердження впровадження та застосування на підприємстві процедур сертифікованої системи управління безпечністю харчових продуктів Продавець має надати скановану копію сертифікату на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT) дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій, виданого органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, в підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі; - Копію звіту про функціонування системи управління безпечністю харчових продуктів згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT) або іншого документу, виданого за результатами проведення аудиту, складеного уповноваженою особою органу стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності) згідно пунктів ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT), дата видачі якого не раніше 2023 року. Звіт має бути виданий акредитованим органом з оцінки відповідності, відміннім від органу оцінки відповідності, яким було видано Продавцю сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT) (іншим незалежним суб’єктом, аудит третьої сторони). - Скановану копію оригіналу сертифікату Продавця на систему екологічного менеджменту відповідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT), чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Продавцю органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) повинна розповсюджуватися на всі види діяльності, що зазначені у сертифікаті. На підтвердження відповідності даній вимозі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками Поставка (передача) Товару Продавцем та приймання його Покупцем здійснюється за наявності супровідних документів, що підтверджують його походження, безпечність та якість, відповідність чинним державним стандартам України та нормам санітарного законодавства (декларація виробника/сертифікат якості/сертифікат відповідності/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи/експертний висновок та товарно-транспортна накладна). Ці документи надаються при поставці кожної партії товару.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
125000
125 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради
ЄДРПОУ:43949171 Досьє YouControl
Контактна особа:Білоноженко Наталія Вікторівна
Телефон:+380457239494
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
08711, Україна, Київська область,Козин, вул.Партизанська,2
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Соки

2500
літр
08711 , Україна , Київська область , Підгірцівський ліцей Козинської селищної ради(с. Підгірці, вул. Васильківська, 39/1); Старобезрадичівський ліцей Козинської селищної ради(с. Старі Безрадичі, вул. Набережна, 2); Великодмитровицький ліцей Козинської селищної ради(с. Великі Дмитровичі, вул. Шевченка,2); Козинський ліцей Козинської селищної ради(селище Козин, вул. Партизанська, 3) , Підгірцівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) загального розвитку «Ромашка» Козинської селищної ради(с. Підгірці, вул. Васильківська, 39/2), Старобезрадичівський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Волошка» Козинської селищної ради(с. Старі Безрадичі, вул. Набережна, 2А/1), Великодмитровицький заклад дошкільної освіти (дитячий садок) загального розвитку «Черешенька» Козинської селищної ради(с. Великі Дмитровичі, вул. Шевченка, 2а), Козинський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу «Ялиночка» Козинської селищної ради(селище, вул. Набережна, 21) ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендСОКИ УКРАЇНИАктивна18-10-2024, 17:07
ВидвідновленийАктивна18-10-2024, 17:07
Основа сокуяблукоАктивна18-10-2024, 17:07
Спосіб обробкипастеризованийАктивна18-10-2024, 17:07
Упаковкапляшка картоннаАктивна18-10-2024, 17:07
ДодаткивиноградАктивна18-10-2024, 17:07
Кількість соку або плодової частини у складі100Активна18-10-2024, 17:07
Наявність м'якотіНіАктивна18-10-2024, 17:07
ОсвітленийТакАктивна18-10-2024, 17:07
Об'єм1л.Активна18-10-2024, 17:07
Цукор або підсолоджувачі у складіНіАктивна18-10-2024, 17:07
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:18-10-2024, 17:15:10
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:18-10-2024, 17:07:44
Умови доставки:
Подія:
Підписання договору
Тип доставки:
Повторювана поставка
Тип днів:
Банківські
Розмір доставки (%):
100
Період (днів):
10
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ