Закупівлю оголошено - 17-10-2024, 19:31. Дата останніх змін - 17-10-2024, 19:31

Філе куряче охолоджене

Філе куряче охолоджене... Державна закупівля - UA-2024-10-17-015981-a Філе куряче охолоджене від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛЮБОМЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 10/17/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-17-015981-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-17-019482-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-10-2024, 19:31
по 22-10-2024, 18:49

Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає вимогам державних стандартів та технічним умовам, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду. Товар при поставці повинен супроводжуватись документами, що підтверджують якість та безпеку, а саме : декларація виробника та/або посвідчення про якість товару, іншим документальним підтвердженням якості та безпеки товару ( у передбачених законодавством випадках). Інформація про основні споживчі (якісні) характеристики Товару доводиться до відома Покупця у супровідній документації, що додається Постачальником до кожної партії продукції, на етикетці, а також у маркуванні чи іншим способом (у доступній наочній формі), прийнятним для окремих видів продукції з обов’язковим зазначенням найменування, дати виготовлення, часових характеристик придатності, умов зберігання, найменування виробника/фактичної адреси потужностей об’єкта виробництва, познаки ДСТУ (ГОСТ, ТУ). Транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення Товару мають відповідати вимогам статей 25, 44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Товар поставляється Замовнику з гарантією того, що він є придатним до споживання протягом строку, що визначений виробником на упаковці Товару чи в супровідній документації, з таким розрахунком, щоб він міг бути фактично використаний за призначенням до спливу цього строку. Товар поставляється у споживчій тарі (пакуванні), що відповідає вимогам чинного законодавства та забезпечує цілісність, товарний вигляд, а також якість та безпеку під час транспортування і зберігання. Гарантії Постачальника щодо якості Товару не розповсюджуються на випадки недодержання правил зберігання Товару Покупцем. Поставка здійснюється за заявками закладів освіти два рази на тиждень

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
598500
598 500,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛЮБОМЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:42025698 Досьє YouControl
Контактна особа:Ющук Катерина Василівна
Телефон:0337723896
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
44301, Україна, Волинська область,Ковельський р-н, місто Любомль, вул. Незалежності, будинок 23
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143

3500
кілограм
Україна , Волинська область , Любомль, , с. Городне, с.Бірки, с.Підгороднє , с. Запілля, с. Почапи, с. Куснища, с. Скиби , а адресами закладів освіти зазначеними у Додатку 2 Проєкту Договору ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ЧастинафілеАктивна17-10-2024, 19:01
Термічний станохолодженеАктивна17-10-2024, 19:01
Відповідність ДСТУ 3143ТакАктивна17-10-2024, 19:01
З шкіроюНіАктивна17-10-2024, 19:01
Наявність кістокНіАктивна17-10-2024, 19:01
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-10-2024, 19:31:21
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-10-2024, 19:01:43
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Замовник здійснює оплату Товару протягом 7 календарних днів, після пред'явлення Постачальником документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): - рахунку; - накладних. Датою оплати Товару вважається дата зарахування коштів, сплачених Замовником за поставлену партію Товару, на розрахунковий рахунок Постачальника. Замовник не несе відповідальності за затримку фінансування Договору, яка сталася не з його вини. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
7
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ