Строк поставки товарів: відповідно заявок Замовника протягом 2024 року. Товар повинен надходити до закладів на підставі та відповідно поданих заявок закладів освіти. Прийом товару по закладу підтверджується видатковою накладною про приймання товару. Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно видаткових накладних на протязі 10 робочих днів після надходження товара Замовнику.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 15 402,70 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Остерської міської ради |
ЄДРПОУ: | 44970581 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Катерина Смик |
Телефон: | +380635470500 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 17044, Україна, Чернігівська область,м. Остер, вул. Незалежності, 21 |
0 |