Період оскарження умов закупівлі - по 21-10-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 249 678 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти Таращанської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44035446 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Яна Фещенко |
| Телефон: | +380456653360, +380966899095 |
| E-mail: | vo_tar@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 09501, Україна, Київська область,Таращанський р-н, місто Тараща, вул.Шевченка, будинок 16 |
7 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
у зв’язку з виявленням порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо закупівлі «Хлібопродукти» код ДК (CPV) 021:2015 «15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби», UA-2024-10-16-009518-a (за Лотами 1 та 2), зокрема, Замовником у п. 5 Технічного завдання (Додаток 4 до Тендерної документації) встановлено наступну вимогу: «Поставка (передача) товару здійснюється партіями раз на тиждень в робочий час транспортом Постачальника, згідно з наданими заявками
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
16-11-2024, 00:00
Період оскарження:
з 05-11-2024, 08:41 по 16-11-2024, 00:00
Документи: