Закупівлю оголошено - 16-10-2024, 09:49. Дата останніх змін - 16-10-2024, 09:49

Кисіль сухий

Кисіль сухий... Державна закупівля - UA-2024-10-16-001387-a Кисіль сухий від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча лікарня № 5" Харківської міської ради від 10/16/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-16-001387-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-15-012646-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-10-2024, 09:49
по 21-10-2024, 10:00

згідно ДК 021:2015 15620000-0 Крохмалі та крохмалепродукти (Кисіль сухий) Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого повинна відповідати вимогам державних стандартів (ДСТУ 2418). Якість товару повинна підтверджуватися відповідними документами: сертифікатом якості на кожну партію товару, якісним посвідченням тощо. Вимоги щодо якості товару: Товар повинен відповідати ДСТУ 2418:2003. Кисіль сухий повинен бути у брикетах, фасуванням: по 90, 100, 120, 150, 180, 200 чи 250 грамів на розсуд Постачальника. Загальна вага всіх брикетів сухого киселю, що постачається, повинна становити не менше 120 кг. Зовнішній вид брикета – цілий, правильної форми, рівномірний за товщиною, без забруднень та цвілі. Органолептичні показники готової страви: прозора в’язка рідина, однорідна без грудочок. Допускають опалесценцію. Для киселів на кукурудзяному крохмалі допускають помутніння. Колір - властивий кольору використаної сировини. Смак і запах - властивий рецептурному складу киселю, приготованому кулінарним способом, без стороннього присмаку і запаху. Брикети з кисилю повинні бути різними за смаком: «полуниця», «вишня», «малина», «ожина», «лісові ягоди», «яблуко» тощо (не менше трьох різних смаків) в рівних пропорціях. На кожній одиниці товару повинно бути маркування з зазначенням: назви товару, його склад, виробник (країна виробника), дату виробництва, умови зберігання та кінцевий термін споживання. Термін споживання при постачанні партії товару повинен становити – не менше 80 % від його загального терміну споживання. Постачання здійснюється на адресу Замовника: м. Харків, вул. Каденюка, 43, 61099, партіями згідно заявок Замовника за рахунок Постачальника у термін до 25.12.2024 року. Розрахунок за товар здійснюється Замовником шляхом оплати за фактично поставлені товари на підставі належним чином оформлених накладних та рахунків наданих Постачальником не пізніше 10-ти днів після отримання товару.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
13200
13 200,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча лікарня № 5" Харківської міської ради
ЄДРПОУ:02003528 Досьє YouControl
Контактна особа:ОЗЕРОВА Тетяна
Телефон:380577250682
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
61099, Україна, Харківська область,Харків, вулиця Каденюка, будинок 43
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кисіль сухий

120
кілограм
61099 , Україна , Харківська область , Харків , вул.Каденюка, буд.43 ,
по 25-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність ДСТУ 2418ТакАктивна16-10-2024, 09:49
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:16-10-2024, 09:49:15
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:16-10-2024, 09:46:32
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
.1. Спосіб розрахунків – безготівковий. 4.2. Розрахунок за товар здійснюється Замовником шляхом оплати за фактично поставлені товари на підставі належним чином оформлених накладних та рахунків наданих Постачальником не пізніше 10-ти днів після отримання товару. 4.3. Ціна одиниці товару встановлюється в національній валюті України та не може бути змінена в односторонньому порядку до повного виконання сторонами зобов’язань за договором. 4.4. До рахунка додаються: накладна, сертифікати якості.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
10
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ