Оплата товару проводиться у національній валюті України. Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Поставка товару за цим Договором здійснюється партіями протягом року, але не пізніше до 16 грудня 2024 року, за адресою зазначеною в п. 5.2. Договору. Обсяг та строк поставки кожної партії зазначатиметься, в окремих заявках Замовника направлених на електронну адресу Постачальника. Строк поставки кожної партії не повинен перевищувати 3 (трьох) днів з моменту направлення заявки. 5.2. Місце поставки (передачі) товарів: Поставка товару здійснюється за рахунок та транспортом Постачальника. Поставка та передача товарів Замовнику здійснюється на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010 р.), за адресою: Україна, Чернівецька обл., м. Чернівці
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 340 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2195 |
ЄДРПОУ: | 14321682 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Солякова Ілона Генадіївна |
Телефон: | 380962468240 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна, Чернівецька область,Чернівці, |
0 |