Період оскарження умов закупівлі - по 20-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 690 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 450 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПІСОЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04396727 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Червякова Катерина |
| Телефон: | 0577427478 |
| E-mail: | rada43750767@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 62416, Україна, Харківська область,селище міського типу Пісочин, вул.Беліменків ім., будинок 2 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагається тендерною документацією Під час розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО", код ЄДРПОУ 43737377 (далі - Учасник) було виявлено наступні невідповідності: 1. Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку №21/10-227 від 21.10.2024р., в якій відсутня інформація про модель, тип (вид) кузову ТЗ АЕ 1910 ХС, відсутня інформація про тип (вид) кузову ТЗ АЕ 5027 КР. Зазначення такої інформації встановлено п.п. 1.1. ч.1 Додатку №1 до Тендерної документації, а саме учасник надає інформаційна довідка щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів (далі – ТЗ) у кількості не менше 2-х одиниць для перевезення предмету закупівлі за нижчезазначеною формою: № з/п Марка, модель, тип (вид) кузову ТЗ Реєстраційний номер ТЗ Особистий реєстраційний номер потужності, що використовуються в обігу харчових продуктів ТЗ при перевезенні та зазначені у даній таблиці Підстава користування ТЗ Оператор ринку, який здійснює транспортування товару Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен надати інформаційну довідку щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів (далі – ТЗ) у кількості не менше 2-х одиниць для перевезення предмету закупівлі за формою встановленою п.1.1. ч.1 Додатку№ 1 до Тендерної документації з зазначенням інформації про модель, тип (вид) кузову ТЗ АЕ 1910 ХС та інформації про тип (вид) кузову ТЗ АЕ 5027 КР. 2. Учасник у складі тендерної пропозиції надав посвідчення про якість №783 118 від 18 жовтня 2024р., зміст якого складений мовою іншою ніж українська мова. Відповідно до п.1 розділу ХІV. Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції передбачено Тендерні пропозиції учасників та всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою, якщо інше не зазначено в цій тендерній документації та додатках до неї. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен надати документ складений українською мовою або з перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 3. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав договір (договори) про надання послуг з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності (Довідка №22/10-27 від 22.10.2024 р.), чинний протягом строку поставки предмету закупівлі. • Акт (-ти) виконаних робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності (Довідка №22/10-27 від 22.10.2024 р.), за останні два календарні місяці до дати подання тендерної пропозиції. (Періодичність проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності визначається самостійно суб’єктом господарювання, але підтвердити не менш ніж один раз на місяць). • Сертифікат (дійсний протягом строку поставки предмета закупівлі) на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD) на діяльність з дезінфекції, дезінсекції та дератизації, виданий суб’єкту господарювання, який надає послуги з дезінфекції, дезінсекції та дератизації. Зазначені вимоги передбачені п.п.1.7. ч.1 Додатку №1 до Тендерної документації. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен надати договір (договори) про надання послуг з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності (Довідка №22/10-27 від 22.10.2024 р.), чинний протягом строку поставки предмету закупівлі. • Акт (-ти) виконаних робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності (Довідка №22/10-27 від 22.10.2024 р.), за останні два календарні місяці до дати подання тендерної пропозиції. (Періодичність проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності визначається самостійно суб’єктом господарювання, але підтвердити не менш ніж один раз на місяць). • Сертифікат (дійсний протягом строку поставки предмета закупівлі) на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD) на діяльність з дезінфекції, дезінсекції та дератизації, виданий суб’єкту господарювання, який надає послуги з дезінфекції, дезінсекції та дератизації. 4. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав наказ (-и) про створення групи НАССР та призначення відповідальних осіб (групи НАССР) за контроль щодо застосування постійно діючих процедур згідно з Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 від 23.12.1997 р. та Наказу Мінагрополітики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» № 590 від 01.10.2012 р. та документальне підтвердження проходження навчання членів групи НАССР. Надання зазначених документів передбачено абзацом 4 пп.1.8. ч.1 Додатку №1 до Тендерної документації. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен надати наказ (-и) про створення групи НАССР та призначення відповідальних осіб (групи НАССР) за контроль щодо застосування постійно діючих процедур згідно з Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 від 23.12.1997 р. та Наказу Мінагрополітики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» № 590 від 01.10.2012 р. та документальне підтвердження проходження навчання членів групи НАССР. Надання зазначених документів передбачено абзацом 4 пп.1.8. ч.1 Додатку №1 до Тендерної документації. 5. Учасник у складі тендерної пропозиції надав сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT) виданого на ім’я ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО», в якому відсутня інформація про впровадження системи управління якістю щодо зберігання. Відповідно п.п. 1.10. п.1 Додатку №1 до Тендерної документації передбачено, що для підтвердження впровадження система управління якістю щодо транспортування та зберігання надати сертифікат (дійсний протягом строку поставки предмета закупівлі) що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD), який виданий Учаснику або Перевізнику (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігачу (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництва та/або в обігу предмету закупівлі, для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо). Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен надати сертифікат (дійсний протягом строку поставки предмета закупівлі) що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD), який виданий Учаснику для підтвердження впровадження система управління якістю щодо зберігання. 6. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформаційну довідку про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі за встановленою формою у п.п. 2.1 ч.2 Додатку №1 до Тендерної документації. Відповідна вимога передбачена п.п. 2.1 ч.2 Додатку №1 до Тендерної документації, а саме учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформаційну довідка про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі за наступною формою: Форма: № з/п П.І.Б. Посада Освіта Дата наступного проходження медогляду, яка зазначена в ОМК Загальний досвід (стаж) роботи (роки) Досвід (стаж) роботи на останній посаді (роки) Кількість окремо водіїв автотранспортних засобів, окремо експедиторів транспортних та окремо вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць транспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. У разі якщо учасник залучає декілька Перевізників для постачання предмету закупівлі, кожний з них повинен мати необхідну кількість працівників, з розрахунку: на один транспортний засіб необхідна наявність одного водія автотранспортного засобу, одного експедитора транспортного, одного вантажника. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен надати інформаційну довідку про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі за встановленою формою у п.п. 2.1 ч.2 Додатку №1 до Тендерної документації. Відповідна вимога передбачена п.п. 2.1 ч.2 Додатку №1 до Тендерної документації. 7. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав особисті медичні книжки водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників, комірника, які зазначені в п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, з вчасним проходженням медоглядів за формою первинної облікової документації № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р. Відповідна вимога передбачена п.п. 2.2 ч.2 Додатку №1 до Тендерної документації. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен надати особисті медичні книжки водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників, комірника, які зазначені в п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, з вчасним проходженням медоглядів за формою первинної облікової документації № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р. 8. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів (чинні на дату подання тендерної пропозиції) (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації), які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджені Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. (з останніми змінами). Відповідна вимога передбачена п.п. 2.3 ч.2 Додатку №1 до Тендерної документації. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен надати медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів (чинні на дату подання тендерної пропозиції) (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації), які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджені Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. (з останніми змінами). 9. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав підтвердження проходження навчання працівників (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) з питань гігієни персоналу, шляхом надання документів, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання, надати програму навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів. Документально підтвердити виконання оператором ринку вищезазначених вимог в 2023 році або в 2024 році, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Відповідна вимога передбачена п.п. 2.4 ч.2 Додатку №1 до Тендерної документації. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен надати підтвердження проходження навчання працівників (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) з питань гігієни персоналу, шляхом надання документів, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання, надати програму навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів. Документально підтвердити виконання оператором ринку вищезазначених вимог в 2023 році або в 2024 році, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 10. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа. Відповідна вимога передбачена п.п. 2.5 ч.2 Додатку №1 до Тендерної документації. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен надати трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа* (*Відомості у формі електронного документа повинні бути підписана КЕП/УЕП відповідної посадової особи органу уповноваженого їх надавати).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.