ОПЛАТА: Замовник оплачує отриманий товар протягом 30 банківських днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, Замовник в межах строків відведених для розрахунків за поставлений товар повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Розрахунки здійснюються Замовником після підписання сторонами Акту приймання-передачі товару та/або видаткової накладної шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за товар здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на реєстраційний рахунок. ПОСТАВКА: Сік фруктовий – придатний для дитячого харчування, виготовлений з високоякісної плодово-ягідної сировини, доброякісних стиглих, свіжих або збережених свіжими шляхом охолодження або іншими способами фруктів. Освітлений та з м’якоттю, фруктова частина повинна становити не менше 35%, бути з характерними для даного фрукту запахом та смаком без вмісту цукру. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. Поставка товару проводиться згідно заявок Замовника по закладах (згідно додатку №2 Договору), згідно графіку поставки, а саме до 14:00 год. (крім вихідних та святкових днів) та передається уповноваженому представнику відповідного закладу. Строк поставки – до 31.12.2024 року Постачальник здійснює поставку транспортом, який спеціально облаштований для перевезення товару, який визначений у додатку № 1 до цього Договору, має санітарний паспорт. Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. У разі отримання Замовником неякісного товару та недотримання технічних вимог даний товар підлягає негайному поверненню та заміни протягом одного дня транспортом Постачальника за його рахунок.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 140 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПОЛОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ |
ЄДРПОУ: | 40212984 Досьє YouControl |
Сайт: | https://polonne.osv.org.ua/ |
Контактна особа: | Алла Процюк |
Телефон: | +380384320291 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 30500, Україна, Хмельницька область,місто Полонне, вул.Українки Л., будинок 113 |
0 |