Період оскарження умов закупівлі - по 15-10-2024, 00:00
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Дана процедура закупівлі оголошується з метою покращення екологічного стану, збільшення площ озеленення та покращення естетичного вигляду вулиць.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 300 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04056115 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Потурай Орислава Василівна |
| Телефон: | 380322521984 |
| E-mail: | o.poturay@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79058, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
5 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Фізична особа-підприємець Дончукк Володимиру Артуровичу по предмету закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 03450000-9 – Розсадницька продукція (Саджанці дерев та кущів віком більше 1 року) (оголошення № UA-2024-10-10-009346-a) (у відповідності до норм пункту 43 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції довідки від 17.10.2024 вих. №18, учасник під час поставки товару, що є предметом закупівлі, буде використовувати транспортний засіб NISSAN NV400, який є орендований у ФОП Доміловської В.Я. На підтвердження даної інформації, в складі тендерної пропозиції учасника міститься договір оренди транспортного засобу від 20.09.2024. Вимогами пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання договору згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної, зокрема, на підтвердження наявності орендованого/згідно договірних відносин обладнання/механізмів, автотранспортного засобу, матеріально-технічної бази учасники надають скан-копію документу що посвідчує право власності на автомобіль (свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, тощо). Однак, в складі тендерної пропозиції відсутня скан-копія документу що посвідчує право власності на автомобіль NISSAN NV400. - на виконання вимог пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації в складі тендерної пропозиції міститься довідка від 17.10.2024 вих. №17. Відповідно до вказаної довідки, в учасника наявний досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору укладеного між КП «Миронівка-Благоустрій» та ФОП Дончук В.А. щодо поставки розсадницької продукції на суму 28175,00 тис. грн. без ПДВ. Відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції договору №637 від 19.09.2024 ціна договору складала 28 175,00 грн. без ПДВ. Також, відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції видаткової накладної №48 від 19.09.2024 сума поставленого товару становила 28 175,00 грн. без ПДВ. Зважаючи на викладене це створює невідповідність у наданій інформації та документах. - вимогами пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, встановлено, що наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції, зокрема, скан-копiєю (-ми) документу (-ів) на підтвердження фактичної поставки товару за аналогічним (-и) договором (-ами) (видаткова накладна, тощо) та документ що підтверджує факт оплати, зазначеного (-их) в наданій Учасником Довідці (виписка з банку, тощо). Так, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, учасник надав у складі тендерної пропозиції, зокрема, скан-копію договору №637 від 19.09.2024, скан-копію видаткової накладної №48 від 19.09.2024. Однак, всупереч вимогам пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника відсутній документ що підтверджують факт оплати поставленого товару. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати скан-копію документу що посвідчує право власності на автомобіль NISSAN NV400 (свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, тощо); - усунути невідповідність що міститься в інформаційній довідці від 17.10.2024 вих. №17, в частині зазначення суми договору; - надати скан-копію документу що підтверджує факт оплати поставленого товару згідно договору №637 від 19.09.2024.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.