Закупівлю оголошено - 08-10-2024, 12:00. Дата останніх змін - 08-10-2024, 12:00

Цукор і супутня продукція

Цукор і супутня продукція... Державна закупівля - UA-2024-10-08-005575-a Цукор і супутня продукція від замовника Київський геріатричний пансіонат від 10/8/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-08-005575-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-08-006198-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-10-2024, 12:00
по 11-10-2024, 00:00

постачання товару відповідно до умов договору

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
18000
18 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Київський геріатричний пансіонат
ЄДРПОУ:21462905 Досьє YouControl
Контактна особа:Пісна Валентина Андріївна
Телефон:380442283135
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
03179, Україна, Київська область,Київ, вулиця Українського відродження, будинок 11
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Цукор буряковий, кристалічний, білий, першої категорії, ДСТУ 4623

500
кілограм
03179 , Україна , м. Київ , вулиця Українського відродження, будинок 11 ,
по 31-12-2024


Ідентифікатор профілю: 145397-15830000-300410-40996564
Ідентифікатор реєстру: 9a829c703beb491983766b7f2b4451e5
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КатегоріяпершаАктивна08-10-2024, 12:00
ВидкристалічнийАктивна08-10-2024, 12:00
Відповідність ДСТУ 4623ТакАктивна08-10-2024, 12:00
ТипбілийАктивна08-10-2024, 12:00
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:08-10-2024, 12:00:28
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:08-10-2024, 11:59:58
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється упродовж 5 (робочих) днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару при наявності бюджетного фінансування. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після надання Постачальником видаткової накладної, на оплату товару та документу, що відповідно до чинного законодавства підтверджує відповідність поставленого товару технічним, кількісним та якісним характеристикам, що визначені цим Договором. Прийом товару підтверджується видатковою накладною про приймання товару. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням вимог законодавства. Відповідно до п.1 ст. 23 Бюджетного кодексу України настання прав та обов’язків (зобов’язань) за цим договором відбувається лише за наявності у замовника відповідного бюджетного призначення та відповідного бюджетного асигнування. Зобов’язання замовника щодо сплати коштів (здійснення платежів) за цим договором настає лише за наявності у Замовника відповідного бюджетного асигнування. Замовник проводить розрахунки з Учасником у відповідності до вимог ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України через Державну казначейську службу України у м. Києві.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
5
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ