Закупівлю оголошено - 02-10-2024, 10:06. Дата останніх змін - 02-10-2024, 10:06

Сир твердий Пошехонський з масовою часткою жиру 45% згідно ДСТУ 4558 (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 15540000-5 - Сирні продукти)

Сир твердий Пошехонський з масовою часткою жиру 45% згідно ДСТУ 4558 (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 15540000-5 - Сирні продукти)... Державна закупівля - UA-2024-10-02-001768-a Сир твердий Пошехонський з масовою часткою жиру 45% згідно ДСТУ 4558 (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 15540000-5 - Сирні продукти) від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1" від 10/2/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-02-001768-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-02-002156-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-10-2024, 10:06
по 05-10-2024, 08:00

Сир твердий Пошехонський,45%, згідно ДСТУ 4558 кількість - 60 кг Інформація про товар: Сир твердий Пошехонський 45%, ДСТУ 4558, 1 кг Добавки: без добавок Масова частка жиру: 45% Відповідність ДСТУ 4558: Так У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Товар має бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. 1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. 1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – харчовий склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96, в робочі дні з 09:00 год. до 16:30 год. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями не рідше 3-х разів на тиждень без мінімальної кількості. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. Термін придатності предмету закупівлі повинен складати на момент поставки не менше 70% від строку зберігання, який зазначається у супровідній документації на кожну партію товару або на етикетці і вважається гарантійним терміном, який обчислюється від дати виготовлення Товару. У разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 2 дні з моменту встановлення обставини щодо невідповідності товару встановленим якісним характеристикам. Звертаємо увагу Учасників, що продукція харчової промисловості повинна постачатися спеціалізованим транспортом постачальника (фургон - рефрижератор) з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. Згідно санітарно - гігієнічних норм, транспортування товару здійснюється спеціальним автотранспортом Постачальника, який має пройти санітарну обробку. У випарку не дотримання даної вимоги при здійсненні поставки товару Замовник буде ініціювати припинення/розірвання договору з вини Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП. УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в специфікації розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору. Перед розміщенням пропозиції рекомендуємо Учасникам обов’язково ознайомитись з умовами проекту договору та вимогами до предмету закупівлі, оскільки поля профілів можуть містити не повну інформацію порівняно з описом товару зазначеному в описі до товару. У разі, якщо товару запропонований Учасником не буде відповідати характеристикам визначеним Замовником пропозицію Учасника буде відхилено, як таку, яка не відповідає умовам оголошеної закупівлі та умовам договору.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
15700
15 700,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"
ЄДРПОУ:05484126 Досьє YouControl
Контактна особа:Марина Миколюк
Телефон:+380973993469
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
21029, Україна, Вінницька область,місто Вінниця, Хмельницьке шосе, будинок 96
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир твердий Пошехонський 45%, ДСТУ 4558

60
кілограм
21029 , Україна , Вінницька область , Вінниця , Хмельницьке шосе,96 ,
по 31-12-2024


Ідентифікатор профілю: 207480-15540000-200200-40996564
Ідентифікатор реєстру: 37908e7180b04a6c98795f94b0a83e50
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність ДСТУ 4558ТакАктивна02-10-2024, 10:05
Добавкибез добавокАктивна02-10-2024, 10:05
Масова частка жиру45Активна02-10-2024, 10:05
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-10-2024, 10:06:13
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-10-2024, 10:02:43
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на склад Замовника на підставі видаткової накладної.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
15
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ