Період оскарження умов закупівлі - по 06-10-2024, 00:00
Закупівля здійснюється на підставі пункту 11-1 Особливостей в звязку з тим, що закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників не відбулася (ідентифікатор закупівлі, що не відбулася UA-2024-09-26-005844-a
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 260 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 604 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти Варвинської селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 42010629 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Верба Артем Володимирович |
| Телефон: | +380993210188 |
| E-mail: | varva_osvita@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 17600, Україна, Чернігівська область,смт Варва, вул.Пилипенка, 3 |
1 |
Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, а саме: 1. Учасником надано Договір про перевезення вантажів №62, яким він підтверджує надану послугу щодо перевезення товарів Власенка І.О., хоча договір заключений з Власенко Л.І. Також наданий акт на дезинфекцію автомобіля Mercedes Benz Sprinter, власником якого є Ващенко Ю.Ф., хоча в тому ж Договорі №62 не вказано саме цей автомобіль. 2. Учасником не надано медичну довідку водія-експедитора, що буде задіяний для поставки товару. Медична довідка видана Власенку Л.І. не являється підтвердженням того, що ця особа буде водієм-експедитором. 3. Учасником надано тендерну пропозицію, код ДК якої не відповідає даній закупівлі. Просимо в термін 24 години виправити дані невідповідності та опублікувати підтверджуючі документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.