Період оскарження умов закупівлі - по 08-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 180 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 21 800 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 65 400 UAH |
| Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
| ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Орап Ольга Григорівна |
| Телефон: | 380633051563 |
| E-mail: | kkeu-tender1@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
12 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП Лінкевич В’ячеслава Йосиповича в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 03410000-7 Деревина (Дрова непромислового використання твердої породи (1 група) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до підпункту 1 пункту 2 розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника надати документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності, а саме: - «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «податкова декларація про майновий стан та доходи» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «баланс» та «звіт про фінансові результати» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) за попередній рік. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «податкова декларація про майновий стан та доходи» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «баланс» та «звіт про фінансові результати» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) за попередній рік. В зв’язку з тим що ФОП Лінкевич В’ячеслав Йосипович являється новоствореним підприємством і ще не подавав декларацію за рік, Учасник надав довідку щодо фінансової спроможності, де не вірно вказав дату та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань. Відповідно до частини 296.8 статті 296 Податкового кодексу, платники єдиного податку для отримання довідки про доходи мають право подати до контролюючого органу податкову декларацію за інший, ніж квартальний (річний) податковий (звітний) період, що не звільняє такого платника податку від обов'язку подання податкової декларації у строк, встановлений для квартального (річного) податкового (звітного) періоду. Згідно вищезазначеного, Учасник може подати декларацію за місяць, квартал, півріччя або три квартали. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах,що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник розміщує у сторок, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій , повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Рішенням уповноваженої особи № (ВТ) 038/4 від 21.10.2024 надається учаснику ФОП Лінкевич В’ячеслав Йосипович в процедурі відкритих торгів на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 03410000-7 Деревина (Дрова непромислового використання твердої породи (1 група) 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - внести зміни в довідку щодо фінансової спроможності; - надати податкову декларацію за період 2024 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.