Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 150 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 11 500 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
ЄДРПОУ: | 08610502 Досьє YouControl |
Сайт: | http://nangu.edu.ua/ |
Контактна особа: | Тарас Божок |
Телефон: | +380577323766 |
E-mail: | zakupyvli2nangu@ngu.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Перевіривши пропозицію від Учасника та прийшовши до висновку, що дана пропозиція від Учасника не відповідає вимогам оголошення, так як відповідно до частини 10 пункту 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», обов’язково зазначаються: перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Замовником в пункту 1 «Зміст і спосіб подання пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки пропозиції» вимагалося у разі якщо учасник юридична особа та за наявності в установчих документах учасника певних обмежень щодо підпису пропозиції та\або укладення договору та\або відповідно до вимог ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», такий учасник додатково у складі своєї пропозиції надає відповідні документи, які підтверджують право особи підписувати тендерну пропозицію та документи, що входять до її складу, зокрема: - рішення загальних зборів учасників товариства або рішення власника про дозвіл на участь у закупівлі та/або укладання договору про закупівлю за результатами закупівлі; - документ, який визначає вартість чистих активів учасника станом на кінець останнього звітного періоду (форма №1 Баланс, тощо). Учасник у складі своєї пропозиції не виконав даної вимоги. Для виправлення невідповідності Учаснику необхідно надати вказані документи. Замовником в пункті 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 1 до Оголошення «Інформація, що підтверджує відповідність учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі» вимагалося надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Учасник у складі своєї пропозиції не виконав даної вимоги. Для виправлення невідповідності Учаснику необхідно надати вказані документи. Замовником в пункті 7 частини 2 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку № 1 до Оголошення «Інформація, що підтверджує відповідність учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі» вимагалася інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення щодо наявності чи відсутності в ньому відомостей стосовно застосування до контрагента заходів кримінально-процесуального характеру у зв’язку із вчиненням корупційного правопорушення. Учасник у складі своєї пропозиції не виконав даної вимоги. Для виправлення невідповідності Учаснику необхідно надати вказані документи. Замовником в пункті 9 частини 2 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку № 1 до Оголошення «Інформація, що підтверджує відповідність учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі» вимагалося належним чином оформлена довідка щодо заборгованості зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів). Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку від свого імені, натомість належним чином оформлена довідка має бути видана державною податковою інспекцією за основним місцем обліку такого платника або відповідним контролюючим органом. Отже, учасник не виконав даної вимоги. Для виправлення невідповідності Учаснику необхідно надати вказані документи. Замовником в пункті 10 частини 2 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку № 1 до Оголошення «Інформація, що підтверджує відповідність учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі» вимагалася довідка з обслуговуючого(чих) банку(ків) про відсутність простроченої заборгованості по кредитах та позиках не раніше дати оголошення закупівлі. Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку з обслуговуючого банку про укладений генеральний договір про надання гарантії та про наявність поточної заборгованості за гарантіями, натомість довідки про відсутність простроченої заборгованості по кредитах та позиках не надав. Отже, учасник не виконав даної вимоги. Для виправлення невідповідності Учаснику необхідно надати вказані документи. Замовником в пункті 12 додатку 2 «Технічні вимоги» вимагалися трудові книжки всіх вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. У разі якщо працівники Учасника прийняті на роботу після 10.06.2021 року та не мають трудової книжки, вони подають інший рівнозначний документ – витяг з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Учасник у складі своєї пропозиції не виконав даної вимоги. Для виправлення невідповідності Учаснику необхідно надати вказані документи. Замовником в пункті 13 додатку 2 «Технічні вимоги» вимагалися особисті медичні книжки працівників - експедитора транспортного та вантажника. Учасник у складі своєї пропозиції не виконав даної вимоги. Для виправлення невідповідності Учаснику необхідно надати вказані документи. Замовником в пункті 15 додатку 2 «Технічні вимоги» вимагався договір про повну матеріальну відповідальність експедитора транспортного, який укладений з його роботодавцем. Учасник у складі своєї пропозиції не виконав даної вимоги. Для виправлення невідповідності Учаснику необхідно надати вказані документи. Замовником в пункті 16 додатку 2 «Технічні вимоги» вимагалися документи, що підтверджують проходження навчання працівників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації Учасника, з питань гігієни персоналу, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Даний документ мав містити інформацію про дату такого навчання. Учасник у складі своєї пропозиції не виконав даної вимоги. Для виправлення невідповідності Учаснику необхідно надати вказані документи. Відповідно до положень пункту 8 особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 та пункту 3 розділу 5 «Оцінка пропозиції» оголошення про проведення закупівлі, а саме: Державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.