Закупівлю оголошено - 28-09-2024, 10:03. Дата останніх змін - 17-10-2024, 11:35

молоко коров'яче ультрапастеризоване 2,5% жирності

молоко коров'яче ультрапастеризоване 2,5% жирності... Державна закупівля - UA-2024-09-28-000166-a молоко коров'яче ультрапастеризоване 2,5% жирності від замовника НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ від 9/28/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-28-000166-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-09-2024, 10:03
по 03-10-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-10-2024, 00:00
по 07-10-2024, 06:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 08-10-2024, 15:23
по 08-10-2024, 15:46

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1150000
1 150 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:11 500 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:08610502 Досьє YouControl
Сайт:http://nangu.edu.ua/
Контактна особа:Тарас Божок
Телефон:+380577323766
E-mail:zakupyvli2nangu@ngu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
молоко коров'яче ультрапастери ...
1 150 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 08-10-2024, 15:23
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко коров'яче ультрапастеризоване 2,5% жирності

25 000
кілограм
Україна м.Харків
по 31-12-2024
15510000-6
Молоко та вершки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУБІНА ІРИНА СТАНІСЛАВІВНА   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, Харків, вулиця Академіка Проскури, будинок 1, квартира 116, 61070, Губіна Ірина
Остаточна пропозиція:
1 068 750 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 125 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
14-10-2024, 10:39
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-09-28-000166-a-a1
Номер договору:
490/ПС
Дата підписання договору:
16-10-2024, 10:00
Строк дії договору:
з 16-10-2024 по 31-12-2024
1 068 750 UAH
Ціна договору
1 068 750 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ДНІПРОСТАЛІВСЬКА, будинок 1, 49051, Андрій Авсієнко
Остаточна пропозиція:
960 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
960 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 09-10-24, 09:49:56
24

Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Перевіривши пропозицію від Учасника та прийшовши до висновку, що дана пропозиція від Учасника не відповідає вимогам оголошення, так як відповідно до частини 10 пункту 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», обов’язково зазначаються: перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Замовником в пункту 1 «Зміст і спосіб подання пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки пропозиції» вимагалося у разі якщо учасник юридична особа та за наявності в установчих документах учасника певних обмежень щодо підпису пропозиції та\або укладення договору та\або відповідно до вимог ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», такий учасник додатково у складі своєї пропозиції надає відповідні документи, які підтверджують право особи підписувати тендерну пропозицію та документи, що входять до її складу, зокрема: - рішення загальних зборів учасників товариства або рішення власника про дозвіл на участь у закупівлі та/або укладання договору про закупівлю за результатами закупівлі; - документ, який визначає вартість чистих активів учасника станом на кінець останнього звітного періоду (форма №1 Баланс, тощо). Учасник у складі своєї пропозиції не виконав даної вимоги. Для виправлення невідповідності Учаснику необхідно надати вказані документи. Замовником в пункті 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 1 до Оголошення «Інформація, що підтверджує відповідність учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі» вимагалося надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Учасник у складі своєї пропозиції не виконав даної вимоги. Для виправлення невідповідності Учаснику необхідно надати вказані документи. Замовником в пункті 7 частини 2 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку № 1 до Оголошення «Інформація, що підтверджує відповідність учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі» вимагалася інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення щодо наявності чи відсутності в ньому відомостей стосовно застосування до контрагента заходів кримінально-процесуального характеру у зв’язку із вчиненням корупційного правопорушення. Учасник у складі своєї пропозиції не виконав даної вимоги. Для виправлення невідповідності Учаснику необхідно надати вказані документи. Замовником в пункті 9 частини 2 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку № 1 до Оголошення «Інформація, що підтверджує відповідність учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі» вимагалося належним чином оформлена довідка щодо заборгованості зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів). Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку від свого імені, натомість належним чином оформлена довідка має бути видана державною податковою інспекцією за основним місцем обліку такого платника або відповідним контролюючим органом. Отже, учасник не виконав даної вимоги. Для виправлення невідповідності Учаснику необхідно надати вказані документи. Замовником в пункті 10 частини 2 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку № 1 до Оголошення «Інформація, що підтверджує відповідність учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі» вимагалася довідка з обслуговуючого(чих) банку(ків) про відсутність простроченої заборгованості по кредитах та позиках не раніше дати оголошення закупівлі. Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку з обслуговуючого банку про укладений генеральний договір про надання гарантії та про наявність поточної заборгованості за гарантіями, натомість довідки про відсутність простроченої заборгованості по кредитах та позиках не надав. Отже, учасник не виконав даної вимоги. Для виправлення невідповідності Учаснику необхідно надати вказані документи. Замовником в пункті 12 додатку 2 «Технічні вимоги» вимагалися трудові книжки всіх вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. У разі якщо працівники Учасника прийняті на роботу після 10.06.2021 року та не мають трудової книжки, вони подають інший рівнозначний документ – витяг з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Учасник у складі своєї пропозиції не виконав даної вимоги. Для виправлення невідповідності Учаснику необхідно надати вказані документи. Замовником в пункті 13 додатку 2 «Технічні вимоги» вимагалися особисті медичні книжки працівників - експедитора транспортного та вантажника. Учасник у складі своєї пропозиції не виконав даної вимоги. Для виправлення невідповідності Учаснику необхідно надати вказані документи. Замовником в пункті 15 додатку 2 «Технічні вимоги» вимагався договір про повну матеріальну відповідальність експедитора транспортного, який укладений з його роботодавцем. Учасник у складі своєї пропозиції не виконав даної вимоги. Для виправлення невідповідності Учаснику необхідно надати вказані документи. Замовником в пункті 16 додатку 2 «Технічні вимоги» вимагалися документи, що підтверджують проходження навчання працівників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації Учасника, з питань гігієни персоналу, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Даний документ мав містити інформацію про дату такого навчання. Учасник у складі своєї пропозиції не виконав даної вимоги. Для виправлення невідповідності Учаснику необхідно надати вказані документи. Відповідно до положень пункту 8 особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 та пункту 3 розділу 5 «Оцінка пропозиції» оголошення про проведення закупівлі, а саме: Державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 10-10-24, 09:49:56

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
960 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
960 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУБІНА ІРИНА СТАНІСЛАВІВНА   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 068 750 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 125 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-09-2024, 10:17:09
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:28-09-2024, 10:03:05
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:28-09-2024, 10:03:05
              Електронні тендерні вимоги
              1. Забезпечення виконання договору
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту молоко коров'яче ультрапастеризоване 2,5% жирності
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено Оголошенням та додатками до нього. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 4 % від суми Договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю - кошти, прераховані на розрахунковий рахунок Замовника. Замовник вимагає від учасника-переможця надати (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору — оригінал платіжного доручення та виписку з банку, скріплені печаткою. Додатково учасник-переможець завантажує скановані копії цих документів в систему. Забезпечення виконання договору повинно бути надано не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого статтею 33 Закону. Кошти, як забезпечення виконання договору про закупівлю, повинні бути перераховані на розрахунковий рахунок UA698201720355259001000015295 в ДКСУ м. Києві, код ЄДРПОУ – 08610502, МФО – 820172. Призначення платежу: Забезпечення виконання договору про закупівлю – молоко коров'яче ультрапастеризоване 2,5% жирності (код за ДК 021:2015: 15510000-6 — «Молоко та вершки») Отримувач: Національна академія Національної гвардії України У випадку не надання забезпечення виконання договору та підтверджуючих документів до дати підписання договору, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом 5 банківських днів з дня настання наступних обставин: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону та з урахуванням п.21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення договору не повертається (повністю або частково) в разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань Постачальником, зокрема, але не виключно: - за прострочення здійснення поставок; - за порушення умов зобов’язання щодо якості товару або відмова від виконання зобов’язань по договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, цією тендерною документацією та договором про закупівлю, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-09-2024, 10:03:04
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ