| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 160 710 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 803,55 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0920 |
| ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Літвін Оксана Василівна |
| Телефон: | 380671889893 |
| E-mail: | gdzt0920@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про спрощену закупівлю Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: 15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення. 15.13. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання сухофруктів чи суміші сухофруктів). 15.18. Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) (або якщо товар імпортований, на офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України харчового продукту, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору. Встановлено, що в наданому Учасником документі, Цінова пропозиція, Вих. № 01 від 01.10.2024, у відомості про підприємство надана інформація у не повному обсязі. Встановлено, що Учасник не надав копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі. Встановлено, що Учасник не надав сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) (або якщо товар імпортований, на офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.