Постачання товару здійснюється спеціальним автотранспортом, який повинен мати санітарний паспорт/довідку про проходження санітарної обробки чинний на весь період дії договору. Водій автотранспорту, а також особи, що супроводжують продукти, повинні мати медичні книжки та виконувати вантажно-розвантажувальні роботи. Продукти харчування постачаються за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність та якість, відповідність державним стандартам. Поставка Товару здійснюється партіями у кількості згідно з заявками замовника в день, зазначений в замовленні Покупця з 7:30 години і протягом дня постаки. Місце поставки товарів: згідно Додатку 2 до Договору. Без наявності супровідних документів щодо якості та безпеки, а також маркування, передбаченого чинним законодавством, продукція не приймається. Оплата за поставлений Товар здійснюється впродовж 20 (двадцяти) календарних днів після підписання належно оформлених первинних документів. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 03212100-1 Картопля
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 475 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Відділ освіти виконавчого комітету Самбірськоі міськоі ради |
ЄДРПОУ: | 33465030 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гливчак Оксана Ярославівна |
Телефон: | +380976909742 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 81400, Україна, Львівська область,Самбір, вул.Коперніка,15 |
0 |