Закупівлю оголошено - 23-09-2024, 15:16. Дата останніх змін - 23-09-2024, 15:16

ДК021:2015:15610000-7 «Продукція борошномельно-круп’яної промисловості» (Борошно пшеничне, сорт вищий, ГСТУ 46.004)

ДК021:2015:15610000-7 «Продукція борошномельно-круп’яної промисловості» (Борошно пшеничне, сорт вищий, ГСТУ 46.004)... Державна закупівля - UA-2024-09-23-010197-a ДК021:2015:15610000-7 «Продукція борошномельно-круп’яної промисловості» (Борошно пшеничне, сорт вищий, ГСТУ 46.004) від замовника КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці" від 9/23/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-23-010197-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-08-27-007290-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-09-2024, 15:16
по 26-09-2024, 08:00

Борошно пшеничне, сорт вищий, ГСТУ 46.004 - 14000,00 кг.. Опис товару: Сорт - вищий. Колір - Білий або білий із жовтим відтінком. Запах – властивий пшеничному борошну, без сторонніх запахів, не затхлий, не пліснявий. Смак – властивий пшеничному борошну, без сторонніх присмаків, не кислий, не гіркий. Пакування борошна пшеничного у споживчу, транспортну тару, маса пакувальних одиниць і допустимі відхилення маси . Борошно пшеничне пакують в тканинні мішки не нижче 3 категорії, або в 4-5 шарові паперові мішки ; з мішками-вкладишами , або в паперові мішки і пакети, або в мішки з поліпропіленових ниток. Мішки для пакування повинні бути цілими, міцними, чистими, сухими, не зараженими шкідниками і не повинні мати сторонніх запахів. Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою / замовленням Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка товару здійснюється, в день зручний для Замовника, транспортом Постачальника в робочі дні з 08.00 до 14.00 години. Умови оплати: Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Постачальник зобов’язаний передавати Замовнику належні документи, що підтверджують якість Товару (Сертифікати. Декларації на товар , тощо) з кожною партією товару. Транспортування – постачання, вантажно-розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника.Товар повинен відповідати технічним, кількісним та якісним вимогам Замовника. Термін придатності продукції на момент поставки повинен складати не менше 80% від установлених відповідною документацією для кожного окремого виду товару.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
224000
224 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці"
ЄДРПОУ:13962350 Досьє YouControl
Контактна особа:Сергій Володимирович Шевченко
Телефон:+380532590425
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
38751, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Борошно пшеничне, сорт вищий, ГСТУ 46.004

14000
кілограм
37950 , Україна , Полтавська область , м.Полтава , вул. Сільськогосподарська, 21 ,
по 27-12-2024


Ідентифікатор профілю: 001521-15610000-949850-40996564
Ідентифікатор реєстру: b0937a45aa8f4d338927f737431c4dbf
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність ГСТУ 46.004ТакАктивна23-09-2024, 15:15
СортвищийАктивна23-09-2024, 15:15
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-09-2024, 15:16:37
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-09-2024, 15:15:44
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
30
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ