Поставка товару відбувається окремими партіями та за окремими адресами згідно наданої Замовником заявки (у телефонному або електронному вигляді) протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника, крім вихідних. Поставка товару відбувається постачальником з 8:00 години і на протязі робочого дня 1 раз на місяць (крім вихідних) окремими партіями у кількості та асортименті згідно з заявками уповноваженої особи Замовника до комори кожного закладу згідно адрес закладів освіти. Строк поставки товару: до 31.12.2024 року.
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 284 434,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КУ Управління освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області |
ЄДРПОУ: | 42180111 Досьє YouControl |
Сайт: | https://starokozacka-gromada.gov.ua/ |
Контактна особа: | Гнатенко Ольга Василівна |
Телефон: | +380984614440 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 67730, Україна, Одеська область,село Староокзаче, вулиця Соборна, будинок 34, с.Старокозаче, Білгород-Дністровського району Одеської області |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Враховуючи те, що під час проведення запиту ціни пропозицій щодо закупівлі UA-2024-09-23-001409-a була допущена помилка при заповненні електронних полів (в специфікації закупівлі невірно вказана назва предмета закупівлі) та наявний факт неукладання договору про закупівлю із переможцем відбору, потрібно прийняти рішення про відміну запиту ціни пропозицій щодо Закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
24-09-2024, 09:35
Документи: