Оплата Товару здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на вказані у видатковій накладній та рахунку реквізити Постачальника. Оплата Товару здійснюється Покупцем в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 20 робочих днів, згідно рахунку-фактури та накладної на Товар. У разі затримки фінансування оплата здійснюється протягом 5 робочих днів з дня надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця. Постачання Товару здійснюється Постачальником три рази в неділю (вівторок, четвер, субота) з 7:00 год. до 12:00 год. згідно заявок Замовника за місцезнаходженням Замовника.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 28 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №3" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 01986173 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Волкова Алла Анатоліївна |
Телефон: | 380564938333 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50002, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 13К |
0 |