Закупівлю оголошено - 19-09-2024, 14:45. Дата останніх змін - 19-09-2024, 14:45

Олія рафінована соняшникова

Державна закупівля - UA-2024-09-19-009554-a Олія рафінована соняшникова від замовника Національна академія внутрішніх справ від 9/19/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-19-009554-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-19-008939-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-09-2024, 14:45
по 24-09-2024, 13:03

овар постачається на умовах DDP («Інкотермс» у редакції 2020 року) – на склад Покупця за адресою: - м. Київ, пл. Солом’янська, 1; - м. Київ, вул. Святослава Хороброго 9; - м. Київ, вул. І.Бекешкіної,3; - м. Київ, пр-т Повітряних Сил, 53; - м. Київ вул. Ушинського 34а; - Київська обл.,Фастівський р-н.,с. Віта Поштова,ННІ 1. Поставка товару здійснюється згідно узгодженого із Замовником графіка, не рідше 2 раз на тиждень, починаючи з 07.00 год. і не пізніше 16:00 год. згідно замовлень, дрібнооптовими партіями (від 10 до 50 кг) за адресами. Поставка не пізніше одного дня з моменту одержання відповідної заявки від Замовника. Графік постачання товару може бути змінено в залежності від реальних потреб Замовника

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
305808
305 808,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Національна академія внутрішніх справ
ЄДРПОУ:08751177 Досьє YouControl
Сайт:http://www.naiau.kiev.ua
Контактна особа:Вікторія Чіпакова
Телефон:+380679703834
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
03035, Україна, м. Київ,м. Київ, пл. Солом'янська, буд. 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Олії рафіновані соняшникові, ДСТУ 4492

4600
кілограм
Україна ,
по 31-12-2024


Ідентифікатор профілю: 000710-15420000-110100-40996564
Ідентифікатор реєстру: 32bd9e115b1644f5908e454533889ee6
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
027612c1ac5842e29201d9d2ff003db8МаркаП
aaa83d1c20624ad1b8ddede4355211aaВимороженаТак
059f9337374a4d3285e47f9a9ba47ee0ДезодорованаТак
df8158f03d3b449e8060cd7df3eb5a0aВідповідність ДСТУ 4492Так
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:19-09-2024, 14:45:16
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:19-09-2024, 14:44:02
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Оплата здійснюються без відстрочки платежу або в разі винекнення непередбачуваних обставин на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані послуги здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за виконані послуги проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
30
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ